رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسئله فلسطین خط قرمز امت اسلامی است/ دفاع از «قدس شریف» دفاع از ارزش‌هاست

کاظم جلالی گفت: قطعا ملت مظلوم فلسطین با مقاومت و ایستادگی‌هایی که در مقابل دشمنان قران و اسلام از خود به نمایش گذاشته‌اند، در آینده‌ای نه چندان دور پیروز میدان و باعث افتخار امت اسلامی خواهند شد.
کد خبر: ۳۴۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴ - 30May 2019

//کاظم جلالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: باور اینکه روز قدس، صرفا مختص به فلسطین است و هیچ ارتباطی با امت اسلامی ندارد، باوری ناصحیح است؛ چراکه موضوع فلسطین، نماد مقاومت، وحدت، استقامت و خط قرمز تمام مسلمانان است.

وی با توجه به کینه‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به اسلام و مقدسات مسلمانان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، بیش از سال‌های گذشته ضرورت دارد؛ چراکه اقدامات وقیحانه آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه و جنایاتشان در فلسطین، می‌طلبد که پاسخ کوبنده‌تری از ملت ایران دریافت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ به ما می‌آموزد که ظلم ماندگار نیست و ظالمان نابودشدنی هستند؛ لذا مهم‌ترین نکته در سرعت بخشیدن به این امر، مقاومت و ظلم‌ستیزی مسلمانان است. قطعا ملت مظلوم فلسطین با مقاومت و ایستادگی‌هایی که در مقابل دشمنان قرآن و اسلام از خود به نمایش گذاشته‌اند، در آینده‌ای نه چندان دور پیروز میدان و باعث افتخار امت اسلامی خواهند شد.

جلالی با بیان اینکه دفاع از فلسطین دفاع از ارزش‌های اسلام است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه دشمنان را به اتحاد و و حدت مسلمان در کمک به یکدیگر آگاه می‌کند، باعث خواهد شد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود به این نکته که جمهوری اسلامی همواره در خط مقابله با اقدامات ضد اسلامی‌شان استکبار جهانی ثابت قدم است، واقف شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار