انتصاب مدیران اجرایی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

طی حکمی از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مدیران اجرایی سی‌ودومین دوره این جشنواره در اصفهان و تهران منصوب شدند.
کد خبر: ۳۴۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 29May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با حکمی از سوی علیرضا تابش، دبیر سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «ایمان حجتی» به‌عنوان «مدیر اجرایی سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان» و «مسعود احمدیان» به عنوان «مدیر اجرایی سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در تهران» منصوب شدند.

در این دو حکم آمده است:

«جناب آقای ایمان حجتی

با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزشمندتان، به استناد توافق‌نامه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و باتوجه به معرفی جنابعالی از سوی شهردار محترم اصفهان، به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرائی سی‌و دومین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان» منصوب می‌شوید. امید است در پرتو عنایات حضرت حق و برنامه ریزی و هماهنگی هایی که فیما بین همه ارکان برگزاری معمول خواهید داشت، با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در شهر و استان اصفهان، جشنواره‌ای شایسته در شأن مخاطبان و سطح سینمای ایران برگزار شود و اهداف متعالی برگزاری این جشنواره از طریق سینما در رشد، ارتقاء و اعتلای فرهنگی این گروه جامعه تحقق یابد.

جناب آقای مسعود احمدیان

نظر به شایستگی و پیشینه ارزشمند جنابعالی در برگزاری جشنواره‌های سینمایی و حسن اعتماد اهالی سینمای ایران، به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی‌ سی و دومین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در تهران» منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق و برنامه ریزی و هماهنگی هایی که فی‌ما‌بین همه ارکان برگزاری معمول خواهید داشت، با استفاده از تمام ظرفیت های موجود ، جشنواره‌ای شایسته در شان مخاطبان و سطح سینمای ایران برگزارشود و اهداف متعالی برگزاری این جشنواره از طریق سینما در رشد، ارتقاء و اعتلای فرهنگی این گروه جامعه تحقق یابد.

ایمان حجتی

عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، عضو دبیرخانه شهر دوستدار کودک، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، همکاری با رسانه‌های مختلف از جمله گروه مجلات همشهری، خبرگزاری‌های ایلنا، ایسنا و مهر از جمله سوابق رسانه‌ای و ‌مدیریتی وی است.

مسعود احمدیان

احمدیان نویسنده سینما و تلویزیون است. وی در جشنواره های «فیلم فجر»، «حسنات» و «فیلم شهر» فعالیت داشته و نگارش فیلمنامه های «جعبه موسیقی»، «دموکراسی تو روز روشن» و «سیانور» را در کارنامه هنری خود دارد.

معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی، مدیر دفتر جشنواره بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در دوره های بیست و سوم و بیست و چهارم از جمله سوابق هنری و اجرایی وی است.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور ۱۳۹۸ در دو بخش «ملی» و «بین‌المللی» به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها