سردار سلیمانی خبر داد؛

به‎کارگیری ۱۰ هزار نیروی امنیتی در سواحل سه استان شمالی

جانشین فرمانده ناجا از به‎کارگیری ۱۰ هزار نیروی امنیتی برای امنیت سواحل سه استان شمالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ - 29May 2019

بکارگیری ۱۰ هزار نیروی امنیتی برای امنیت سواحل ۳ استان شمالیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار داشت: خطه سرسبز و خوش آب و هوای شمال کشور با وجود سواحل زیبا تفرجگاه‌های متنوع و دیدنی با مردم خونگرم مهماندوست مهمانپذیر و همچنین قرار گرفتن در مسیر مشهد الرضا (ع) موجب شد میلیون‌ها نفر از هموطنان برای استفاده استان‌های شمالی حضور یابند.

وی افزود: هدف نیروی انتظامی ایجاد نظم و انظباط اجتماعی، تامین امنیت و آرامش مردم است و در هر زمان و مکان که این عوامل ضرورت بیشتری داشته باشد نیروی انتظامی بسیج گونه با تمام امکانات حضور می‌یابد و طرح‌های متعدی مانند نوروز، راهپیمایی اربعین، بازگشایی مدارس، طرح زمستانه و امنیت سواحل در تابستان را اجرا می‌کند.

سلیمانی گفت: ظرفیت موجود استان کفاف نیازمندی معمول استان را نمی‌دهد که باید با بسیج امکانات برنامه‌ریزی مرتب تشکیل قرارگاه عملیاتی و ارسال امکانات برای خدمات هر چه بهتر به مردم استفاده شود که از ظرفیت پلیس افتخاری برادران و خوهران بسیجی کمک مردمی سازمان دولتی بخش خصوصی نهادهای مردمی استفاده می‌شود و از سایر استان‌ها که معین هستند کمک ارسال می‌شود.

این مسئول افزود: از 20 خرداد طرح امنیت سواحل آغاز می‌شود و تا دهه اول مهر این طرح ادامه پیدا دارد و وزارت کشور، سازمان امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر، شهرداری، فرماندار درگیر هستند که مهمترین حوزه، نیروی انتظامی است مردم اطمینان خاطر داشته باشند که نیروی انتظامی با تمام قوا آماده حفظ امنیت و آرامش آنهاست.

وی ادامه داد: دریابانی شمال را بسیج کردیم که شنا و حریم محدوده را توسط بسیج، گشت پیاده، خودرویی و  موتوری برای مناطق ممنوعه مشخص کنند و از مردم و مسافران نیز درخواست داریم مکان‌هایی که از نظر امنیتی زیرساخت لازم را ندارد اسکان نیابند و اگر آشنا به شنا نیستند از شنا خودداری کنند.

سلیمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوره برخورد ناجا با هنجارشکنان در تابستان و سواحل به ویژه بی‌حجابی گفت: نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون موظف است با هر جرم مشهود مقابله کند در طول سال طرح‌هایی با پدیده‌های بدحجابی و بی‌حجابی داریم کشف حجاب و بی‌حجابی در خودرو معابر عمومی سطح شهر برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: هشت تا 10 هزار نیروی امنیتی برای امنیت سواحل سه استان شمالی بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها