جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

6 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، از استان مرکزی شش هزار نفر به مرقد امام(ره) اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۳۴۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 30May 2019

6 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد امام(ره) اعزام میشوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ «گلشن زاده» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در نشست خبری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید از زندگی امام خمینی(ره) درس بگیریم و از راه ایشان پیروی کنیم چرا که امام(ره) در طول عمر با برکت خود زندگی سرشار از معنویت و سادگی داشت.

گلشن زاده گفت: امروزه گرامیداشت یاد و خاطر امام(ره) و زنده نگه داشتن یاد و راه ایشان یک ضرورت بسیار مهم است و خوشبختانه هرساله به مناسبت ارتحال امام(ره) برنامه‌های خوبی در استان و در کشور برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) ۵ کمیته، «بهداشت و درمان»، «پشتیبانی»، «حمل‌ونقل و ترابری»، «امنیتی و فرهنگی» و« روابط عمومی» تشکیل شده است که هر کدام وظایف مربوط به خود را دارا میباشند.

وی ادامه داد: سخنرانی آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان در روز ۱۳ خرداد در مصلی« بیت‌المقدس» اراک و روز 14 خرداد در خمین از برنامه‌های استان مرکزی برای مراسم ارتحال امام(ره) است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: حضور در برنامه باشکوه سالگرد ارتحال امام(ره) در مرقد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است و امسال از شش استان مرکزی، قم، البرز، سمنان، اصفهان و تهران برنامه اعزام به مرقد انجام می‌شود.

وی گفت: از استان مرکزی شش هزار نفر به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند که از این تعداد ۲ هزار نفر از ساوه، یک هزار و 500 نفر از زرندیه و ۲ هزار نفر از اراک که با خادمان و همراهان کاروان‌ها جمعا ۶ هزار نفر اعزام خواهند شد.

گلشن زاده اضافه کرد: اعزام کاروان‌های اراک از جلوی درب مصلی بیت‌المقدس بعد از نماز ظهر و عصر صورت می‌گیرد، بعدازظهر هم زائران از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره‌مند ‌می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: از خانواده‌های شهدای مدافع حرم فاطمیون و زینبیون هم به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای زائرین اقلام فرهنگی شامل وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و سایر موارد فرهنگی تدارک دیده ‌شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار