نه به معامله قرن-۸/ سردار مهماندار در جمع خبرنگاران:

روز قدس نماد نشان دادن مظلومیت مردم فلسطین/ آسایش و امنیتی امروز کشور نتیجه مقاومت است

سردار مهماندار گفت با بیان اینکه آسایش و امنیت کشور نتیجه مقاومت ملت است، گفت: روز قدس نمادی است برای اینکه مظلومیت مسلمانان جهان را نشان دهیم.
کد خبر: ۳۴۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور فاتب در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در مسیر‌های منتهی به دانشگاه تهران که محل پایانی راهپیمایی روز قدس است مستقر شده‌اند، اظهار داشت: روز قدس نمادی است برای اینکه مظلومیت مسلمانان جهان را نشان دهیم و طبیعی است دفاع از آرمان‌های قدس و این روز بزرگ در واقع خواست امام راحل، امام خامنه‌ای و همه مردم بوده است و انقلاب ما یکی از مبانی‌اش موضوع دفاع از قدس و فلسطین است.

وی افزود: مردم ما در ۴۰ سال گذشته همواره در صحنه‌ها حضور داشتند و امروز نیز در چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم در صحنه آمدند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

سردار مهماندار گفت: امروز اگر ما در کشور آسایش و امنیتی داریم در نتیجه همین مقاومت و حضور است.

وی ادامه داد: خودرو‌هایی که در خیابان‌های جمهوری، ولیعصر، بلوار کشاورز و همچنین در طول خیابان آزادی و انقلاب توقف داشتند به پارکینگ منتقل شدند.

سردار مهماندار افزود: در حال حاضر تمام محدودیت‌های لازم، اجرا شده و در حال حاضر از سمت شرق میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران مسدود شده و از سمت غرب از تقاطع توحید و آزادی به سمت میدان انقلاب محدودیت آغاز شده است.

رییس پلیس فاتب گفت: خیابان جمهوری، خیابان کارگر، بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر چون در محدوده دانشگاه تهران قرار می‌گیرند، محدودیت‌هایی را شامل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت در این مسیر‌ها ممنوع است، اضافه کرد: نیرو‌های پلیس راهور فاتب کاملاً آماده هستند و مفتخریم که پذیرای خیل جمعیت راهپیمایان باشیم.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: همانطور که از قبل اعلام کرده بودیم اگر لازم باشد با توجه به انبوه جمعیت محدودیت‌های بیشتری را به اجبار اعمال خواهیم کرد که از جمله محدودیت تردد از تقاطع خیابان توحید و خیابان آزادی به سمت انقلاب و همچنین در خیابان‌های کارگر و ولیعصر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار