نه معامله قرن-۱۵/ وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

راهپیمایی روز قدس پاسخی به توطئه‌های عبری و عربی است

سید عباس صالحی گفت: راهپیمایی روز قدس پاسخی به تمام توطئه‌های عبری و عربی است.
کد خبر: ۳۴۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 31May 2019

راهپیمایی روز قدس پاسخی به توطئه‌های عبری و عربی استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سید عباس صالحی وزیر ارشاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران درباره اهمیت این روز اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس یکی از نماد‌های اساسی انسجام اجتماعی است هم در ارتباط با مسایل جهانی و هم مسایل منطقه‌ای و داخلی که ایران دارد؛ در واقع امسال از یک طرف شرایط جهانی که ایران با آن مواجه است از جمله توطئه‌های آمریکایی و غربی علیه ایران و هم توطئه‌های منطقه‌ای که وجود دارد و هم به اعتبار مسایلی که در بحث‌های ملی داشته و داریم، روز قدس اهمیت خاص خود را دارد.

وی افزود: از یک طرف هم تهدید‌هایی که ترامپ و آمریکایی‌ها نسبت به ایران دارند به نظر می‌رسد راهپیمایی امروز می‌تواند پاسخ محکم جامعه ایرانی به این گونه تهدیدات باشد. به عبارت دیگر علی‌رغم همه تهدیدات پیوسته و تحربم‌های مکرر غربی‌ها علیه مردم کشورمان، مردم همچنان منسجم برابر این تهدیدات ایستاده‌اند.

وزیر ارشاد ادامه دارد: همچنین توطئه‌های عبری و عربی که در منطقه علیه ایران وجود دارد باز این راهپیمایی پاسخی به همه این توطئه‌های عبری و عربی که وجود دارد، است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ایران چهل سال است که همبستگی خود را با آرمان فلسطین در روز قدس مطرح می‌کند، اما امسال با توجه به بحث معامله قرن و اتفاقاتی که در رابطه با معرفی شدن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونبستی روی داد، این روز اهمیت خود را از نظر همبستگی با مردم فلسطین بیش از گذشته پیدا کرده است لذا به نظر می‌رسد روز قدس امسال روز قدس ویژه‌ای است هم در رابطه با مسابل جهانی و منطقه‌ای که داریم و هم به لحاظ اعلام همبستگی با مردم فلسطین.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها