امام جمعه سرپل ذهاب:

آمریکا با اجرای «معامله قرن» به دنبال ضربه بر پیکره فلسطین است

حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» گفت: روز قدس امسال از سال‌های گذشته مهمتر است، زیرا آمریکا و حامیانش با طرح «معامله قرن» به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و ضربه مهلک زدن بر پیکره مسلمانان در جهان هستند.
کد خبر: ۳۴۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 31May 2019

آمریکا با اجرای «معامله قرن» به دنبال ضربه بر پیکره فلسطین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در راهپیمایی روز قدس این شهرستان اظهار داشت: روز قدس امسال از سالهای گذشته مهمتر است زیرا آمریکا و حامیانش با طرح «معامله قرن» به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و ضربه مهلک زدن بر پیکره مسلمانان در جهان هستند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: دشمن در تلاش به دنبال برنامه‌ریزی و سیطره بر جهان اسلام است و رشد چشمگیر اسلام در اروپا و آمریکا سبب شده که آنها به دنبال تضعیف اسلام باشند که این توطئه را از سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

فاطمی‌نسب با بیان اینکه دشمنان با حمایت از گروه‌های تکفیری مسلح به دنبال خشن‌سازی چهره اسلام هستند، عنوان کرد: دشمن تاکنون در این توطئه راه به جایی نبرده است ولی در کشورهای فلسطین، سوریه، عراق و لیبی به دنبال تفرقه‌افکنی و به جان هم انداختن مسلمانان است.

وی معامله قرن را طرح جدید دشمن برای مقابله با اسلام دانست و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های خبیثانه دشمن را به خطر خواهند انداخت و تلنگری برای عدم اجرای معامله قرن خواهد بود.

امام جمعه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی در کنار هم نباشند و مسلمان ید واحده نشوند ممکن است در آینده نزدیک نه تنها قدس و فلسطین بلکه کشورهای دیگر اسلامی به دلیل سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار بگیرند.

فاطمی‌نسب افزود: برخی از حکام جاهل کشورهای عربی اکنون همگام و همدل با آمریکا و صهیونیست هستند زیرا نگران حفظ موقعیت خود هستند و تصور می‌کنند آمریکا و اسرائیل حافظ این تاج و تخت و حکومت و نظام پوشالی که با زور و قوه قهریه به دست آورده‌اند خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه منافع شخصی برخی از این کشورهای عربی اکنون از سوی سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد تأمین می‌شود، گفت: تا زمانی که نگاه حکام کشورهای عربی مادی است دشمن توان مقابله با مسلمان را دارد و دشمن به دنبال این است که جهان اسلام را از درون تضعیف کند و تنها زمانی که مسلمانان به آیات قرآن عمل کنند و ید واحده شود به طور قطع نه تنها آمریکا بلکه اگر تمام مستکبران دنیا در کنار هم قرار بگیرند نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب اظهار کرد: دفاع از فلسطین یک مسئله صرفاً اسلامی نیست بلکه وجدانی و انسانی هم است و البته برای مسلمانان وجه شرعی و دینی هم دارد.

وی با اشاره به مجموعه‌ای از اقدامات جنون‌آمیز و خطرناک برای امنیت جهان توسط عده‌ای نادان و احمق در جهان عنوان کرد: اعلام انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، رسمیت شناسی حاکمیت اسرائیل بر جولان، استمرار مشارکت آمریکایی‌ها در بحرین، یمن، سوریه و فلسطین، تحریم‌های بین‌المللی یک‌جانبه، تحریم‌های اخبار و اطلاعات، اقدام بسیار زشت و قبیح در اعلام یک قدرت نظامی در مقابل تروریست، غارت منابع کشورهای اسلامی و معامله قرن مجموعه از اقدامات آمریکایی‌ها علیه نظام اسلامی و امت اسلامی است.

امام جمعه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: هر سال با برگزاری راهپیمایی بین‌المللی روز قدس بسیاری از طرح‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ناکام مانده و به تعویق می‌افتد که در روزهای آینده شاهد تأثیر این راهپیمایی بر جهان اسلام و دشمنان مسلمانان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار