نه به معامله قرن-۳۸/ علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

معامله قرن سرابی بیش نیست

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با مقاومتی که بر گرفته از ایمان عمیق اسلامی است، مردم فلسطین می‌توانند رژیم صهیونیستی را به زانو درآورند؛ آنچنان که در سال‌های اخیر این به خاک‌افتادگی رژیم صهیونیستی بیش از پیش نمایان شده؛ لذا معامله قرن نیز یک سراب بیش نیست.
کد خبر: ۳۴۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 31May 2019

علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست و در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اظهار داشت: یکی از ننگ‌آورین‌ترین اتفاقاتی که طی 100 سال گذشته رخ داده، شکل‌گیری یک غده سرطانی و کانون فتنه در غرب آسیا به نام «رژیم صهیونیستی» است.

وی افزود: موضوع، بسیار فراتر از آن چیزی است که امروز ما با تلخی و زشتی‌های آن روبرو هستیم. بنا بوده است چنین کانون فتنه‌ای جهان اسلام را در خدمت گیرد و از نیل تا فرات و فراتر از آن را به یغما ببرد و مهم‌ترین نقطه جهان را در خدمت نظام سلطه و استکبار قرار دهد و صهیونیست بین‌الملل را بر همه دارایی‌های مسلمانان و امکانات مادی و معنوی آن‌ها، مسلط کند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: نزدیک به 100 سال است که جنایت و ترور، وحشت و کشتار دسته‌جمعی و هدف‌مند توسط رژیم تروریسم صهیونیستی کودک‌کش صورت گرفته و امروز ملت فلسطین در یک نقطه با عظمت ایستاده و همه تجربه‌های مختلف را در حوزه همکاری، سازش و کوتاه آمدن از مواضع و صبر و تحمل را طی کرده و به این نتیجه رسیده که تنها راه نجات او «مقاومت» است.

زاکانی عنوان کرد: با مقاومتی که برگرفته از ایمان عمیق اسلامی است، مردم فلسطین می‌تواند رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد؛ آنچنان که در سال‌های اخیر این به خاک‌افتادگی رژیم صهیونیستی بیش از پیش نمایان شده؛ لذا معامله قرن نیز یک سراب بیش نیست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار