نماینده ولی فقیه در سپاه خرم آباد:

مقاومت در برابر دشمنان مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

حجت‌الاسلام «علی پاکدامن» گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این است که بعد از چهل سال توانسته‌ایم در مقابل این همه تحریم، تهدید و فشار سیاسی و اقتصادی مقاومت کنیم.
کد خبر: ۳۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 31May 2019

مقاومت در برابر دشمنان مهمترین دستاورد انقلاب است

حجت‌الاسلام «علی پاکدامن» مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اظهار داشت: وحدت، همدلی، یکپارچگی از مهمترین شعارهایی است که مردم خودشان  مبدع آن بودند.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 همه رنگ‌ها، نژادها و طوایف را در زیر چتر اسلام ناب محمدی (ص) جمع کرد و تنها یک رویکرد  وحدت کلمه را در مقابل چشمان مردم ایران و انظار جهانی قرار داد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد وحدت کلمه را عامل ایستادگی در برابر تمامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست و افزود: با حضور در راهپیمایی که به مناسبت ایام الله برگزار می‌شود، وحدت و یکپارچگی را نشان می‌دهیم.

 پاکدامن نقش ایران  را در  ایجاد وحدت جهانی بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: کشور ایران توانسته است تمام گروه‌های مبارز جبهه  مقاومت را در همه جهان به یک نقطه واحد برساند.

وی تصریح کرد: اگر این روحیه وحدت شکل نمی‌گرفت، در حال حاضر در «یمن» و «فلسطین» و «مصر» و «لیبی» و خیلی از کشورهای اسلامی که حرکت‌های مردمی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته این حرکت‌ها بر ضد استکبار جهانی دیده نمی‌شد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب را می‌توانیم به انواع مختلف دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی اجتماعی، نظامی تقسیم کنیم، خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این است که بعد از چهل سال توانسته ایم در مقابل این همه تحریم، تهدید و فشار سیاسی و اقتصادی مقاومت کنیم.

پاکدامن افزود: دشمنان ما نیز به این قضیه اذعان دارند که ایران توانسته است پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند و ملت‌های منطقه را  نیز با خود همراه کند.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را شکل گیری حرکت‌های ضد  سرمایه داری در کشورهای اروپایی دانست و اظهار داشت: شکل گیری حرکت‌های ضد استعماری  دنیا، به واسطه تأثیر گذاری انقلاب در جهان و منطقه است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: اگر بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری چشم به درون کشور داشته باشیم، بدون شک بسیاری از مشکلات معیشتی ما حل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها