عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

روز قدس روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است

«حسین مظفر» با بیان اینکه روز قدس روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است، گفت: فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند، سرزمین آنها در معرض مصادره است و ما مسلمانان باید در برابر این مسئله قیام کنیم.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 31May 2019

روز قدس روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم آباد اظهار داشت: سرزمین فلسطین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حلقه اتصال شرق و غرب است

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین یک مسئله شرعی، دینی، بشری و مهم است، افزود: برای مقابله با سلطه و جنایت باید با صهیونیست‌ها مقابله کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیت المقدس محل سه دین بزرگ یهودی، مسیحیت و اسلام است به همین دلیل دفاع از فلسطین و بیت المقدس از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مظفر فلسطین را قطعه‌ای درخشان و پیامبر خیز  دانست که مزار و مدفن بسیاری از پیامبران الهی است و افزود: بیت المقدس از نظر ما شیعیان قبله اول مسلمانان بوده است و مسلمانان سال‌های آغازین اسلام، رو به این قبله نماز می‌خواندند به همین دلیل مسجد الاقصی بعد از مسجد الحرام از اعتبار و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: مسئله دعوای فلسطینیان و یهودیان مسئله سرزمین و مسئله نزاع قومی و عبری و عربی نیست بلکه مسئله نژادپرستی و سلطه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها اعتقاد دارند قوم برگزیده هستند و غیر صهیونیست‌ها باید بردگانی در خدمت آنان باشند و معتقدند حق حاکمیت با صهیونیست‌ها است و دیگر ادیان باید از اینها اطاعت کنند و تحت سلطه قرار بگیرند.

مظفر ادامه داد: تفکر برتر بودن یهودیان باعث شده کشتن مسلمانان را بر خود واجب بدانند و انحرافاتی در کتب الهی ایجاد کرده‌اند و سلطه جو، سلطه‌گر و نژاد‌پرست هستند و حق حاکمیت را از آن خود می‌دانند.

وی گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند سلطه اقتصادی بر جهان پیدا کنند و اعتقاد دارند باید سلطه سیاسی بر جهان پیدا کنند تا دیگران تحت قومیت آنها باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: صهیونیست‌ها بر اساس اینکه از نیل تا فرات متعلق به آنها است، می‌خواهند عراق و ترکیه و سوریه و ایران را هم تسخیر کنند.

مظفر مسئله فلسطین و صهیونیست‌ها را یک مسئله انسانی و جهانی دانست و گفت: ما نمی‌توانیم در برابر این سلطه جویی‌ها سکوت کنیم تا سرزمین‌های مسلمانان را بگیرند، نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم اگر این چنین باشیم مسلمان نیستیم.

وی مسئله معامله قرن را یک توطئه دیگر خواند که با همکاری مثلث صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا پیگیری می‌شود و ادامه داد: این مثلث شوم می‌خواهند به بهانه کمک اقتصادی به فلسطینیان، شهر قدس را از آنان بگیرند. می‌خواهند مسلمانان را از محل خود خارج کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه روز قدس روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است، متذکر شد: فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند، سرزمین آنها در معرض مصادره است و ما مسلمانان باید در برابر این مسئله قیام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار