امام جمعه کرمان:

رژیم صهیونیستی محصول نژادپرستی، استکبار جهانی و ارتجاع عرب است

امام جمعه کرمان گفت: رژیم صهیونیستی محصول سه جریان شوم نژادپرستی، استکبار جهانی و ارتجاع عرب است.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌ سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با اشاره به حضور پرشکوه مردم دیار کریمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس یادگار امام خمینی است و این روز را از آن جهت گرامی می‌داریم که روز دفاع از مسلمانان و مظلومان است.

امام جمعه کرمان با تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی گفت: هر چه افتخار و عزت داریم از امام امت است و جهان اسلام مرهون مبارزات و مجاهدت‌های این عالم عظیم‌الشان است.

علیدادی‌سلیمانی رژیم صهیونیستی را یک رژیم جعلی کودک‌کش دانست و افزود: با تحقیق در تاریخ شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی عبرت‌های زیادی وجود دارد و قوم بنی اسرائیل در ابتدا با ظلم می‌جنگیدند و در خط انبیای الهی بودند، اما با گذشت زمان سرنوشت آنها به کلی عوض شد و به بد‌ترین و شقی‌ترین قوم تاریخ تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه از این قوم در قرآن به عنوان نماد خیانت و تباهی یاد شده بیان داشت: قوم بنی اسرائیل پیغمبرکشی را در دستور کار خود قرار داده و در یک نقل قول در یک روز تا 43 پیامبر را به شهادت رساندند.

علیدادی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی محصول سه جریان شوم نژادپرستی، استکبار جهانی و ارتجاع عرب است و آمریکا و همپیمانانش در دو دهه اخیر به طور کامل از این رژیم پشتیبانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه معامله قرن یک جریان ضدبشریت است افزود: استکبار جهانی نمی‌خواهد 6 میلیون آواره فلسطینی به سرزمین خود بازگردند و آنها به دنبال این هستند که تمام گروه‌های مبارز فلسطین خلع سلاح شوند.

امام جمعه کرمان گفت: آنها در تدارک آن هستند که عرب ها حق خرید هیچ خانه‌ای در فلسطین نداشته باشد و اسرائیلی‌ها بتوانند تمامی اراضی فلسطینی‌ها را خریداری کنند و همچنین فلسطینی‌ها حق تشکیل ارتش نیز نداشته باشند.

این مسئول حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را برهم زننده نقشه‌های شوم استکبار دانست و گفت: مردم ایران نشان دادند همچنان از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار