نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

رشادت‌ نیروهای مسلح ایران وحشت به دل دشمنان انداخته است/ شنیدن صدای تزلزل و شکستن اسرائیل

الهیار ملکشاهی با بیان اینکه رشادت‌ نیروهای مسلح ایران وحشت به دل دشمنان انداخته است گفت: صدای تزلزل و شکسته شدن اسرائیل شنیده می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ - 31May 2019

رشادت‌ نیروهای مسلح ایران وحشت به دل دشمنان انداخته است/شنیدن صدای تزلزل و شکستن اسرائیل

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، الهیار ملکشاهی ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز قدس در جمع مردم کوهدشت اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس مقدس است و امروز این ندای قرآنی و ملکوتی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در سایر کشورهای دنیا پراکنده‌شده و به‌عنوان یک وظیفه دینی و سیاسی مردم به آن لبیک می‌گویند.

وی با اشاره به لزوم داشتن بصیرت و هوشیاری در مقابل حربه‌های دشمن افزود : سپاه امیرالمومنین (ع) تا دو قدمی نابود کردن سپاه کفر پیش رفته بود ولی زمانی که قرآن‌ها بر نیزه رفت، عدم بصیرت برخی مانع شکست دشمن شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی ولایت‌پذیری و بصیرت را مسیر اصلی جامعه خواند و عنوان کرد: برخی موضوعات مورد تعرض دشمن است، چراکه مسیر مستقیم و درست را به مردم نشان می‌دهد.

وی با اشاره به رشادت‌های سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نیروهایی مسلح که رعب را در دل دشمنان انداخته است تصریح کرد: پوشیدن لباس مقدس سپاس بر تن نماینده‌های مردم در مجلس و سایر گروه‌ها، تیری در چشم دشمنان بود.

ملکشاهی گفت: رهبری و ولایت حلقه وصل است و ما بایستی کشف واقعیت کرده و نظر رهبری را سرلوحه قرار دهیم تا در مسیر هدایت قرار گیریم؛ غم‌انگیزترین حادثه، موضوع و داستان در تاریخ بشریت موضوع فلسطین است و این‌یک امر روشنی است زیرا فلسطین در خانه خودش است و مالکیت دارد و این افراد به‌زور قصد خارج کردن آنان را دارند.

وی با اشاره به شکست معامله قرن و تثبیت آرمان‌های فلسطین گفت: امروز دولت فاسد عربستان سعودی برنامه تقویت اسرائیل و تضعیف مسلمانان را در پیش دارد ولی صدای تزلزل و شکسته شدن اسرائیل شنیده می‌شود چراکه در مقابل حزب‌الله که گروه وسیعی نیستند ما روزشماری می‌کنیم که در صفحه جغرافیای دنیا نقطه‌ای به اسم اسرائیل نداشته باشیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تضعیف اسلام را نقشه اصلی اسرائیل برشمرد و خاطرنشان کرد: اسرائیل به این نقطه‌ای که دارد راضی نیست، در کتاب‌های خود از نیل تا فرات صحبت می‌کنند، وظیفه ما مقابله با این غده سرطانی است، اسرائیل تا دیروز در مقابل حمله سنگ بود الآن در مقابل حمله موشک‌ها است.

وی افزود: روز قدس پس از انقلاب اسلامی با تدبیر امام راحل به این نام نام‌گذاری شد، این روز تقویت‌کننده نیروهای مقاومت در مقابل اسرائیل و بدترین روز اسرائیل است.

ملکشاهی با اشاره به سد معشوره اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد وقتم را برای احیاء سد معشوره گذاشته‌ام تا مانع توقف کامل سد معشوره شویم، هم‌اکنون ۲۷۳ میلیون متر مکعب را تخصیص و ماده ۲۱۵ و قرارداد احداث سد نیز تثبیت‌ شده است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار