روحانی مبارز دوران انقلاب در گفت‎وگو با دفاع‌پرس:

بالا بردن روحیه مقاومت از مهم‎ترین دستاوردهای انقلاب است

حجت‎الاسلام حسن ایمانی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، بالا بردن روحیه مقاومت در برابر ظالمان است.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 31May 2019

بالا بردن روحیه ایستادگی و مقاومت از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

حجت‎الاسلام «حسن ایمانی» از روحانیون مبارز لرستانی دوران انقلاب، امروز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اظهار داشت: ایران در منطقه و جهان به عنوان یک کشور ابرقدرت، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

وی گفت: کشورهایی مثل عراق، فلسطین، افغانستان، سوریه و یمن، ایران را به عنوان الگوی خودشان قرار داده‌اند و با روحیه استکبار ستیزی در برابر ظالمان ایستادگی می‌کنند.

حجت‎الاسلام ایمانی با بیان اینکه بسیاری از مسلمان جهان سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه  فعالیت‌های خود قرار می‌دهند، افزود: در سال‌های اخیر شاهد هستیم که یک انسجام و وحدتی در بین مسلمانان جهان شکل گرفته است و امیدواریم این یکپارچگی و وحدت تا ظهور امام زمان (عج) ادامه  داشته باشد.

این روحانی مبارز انقلابی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: ما مسلمان هستیم، این تحریم اقتصادی  از شعب ابیطالب شروع شده است، پیامبر اکرم (ص)، خانواده و اصحابش نیز مشکلات تحریم اقتصادی را تحمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در این شرایط بد اقتصادی، رسول اکرم (ص) و همسر بزرگوار ایشان حضرت خدیجه (س) را الگوی خویش قرار دهند، چراکه این عزیزان سختی ها را تحمل کردند ولی زیر بار زور نرفتند تا اینکه خداوند درهای رحمت را بر روی آنها گشود.

حجت‎الاسلام ایمانی ادامه داد: در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما تأکید بر قناعت شده است که با عملی کردن این دستور اسلام  خواهیم دید که خداوند رزاق، روزی ما را بیش از پیش خواهد رساند.

این روحانی مبارز دوران انقلاب با اشاره به دستاوردهای انقلاب، افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بالا بردن روحیه مقاومت در برابر ظالمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار