شرفی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ترامپ آرزوی مذاکره با ایران را با خود به گور خواهد برد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ آرزوی مذاکره با ایران را با خود به گور خواهد برد، گفت: به وحدت رسیدن مسوولان ما برای عدم برقراری رابطه با آمریکا منجر به خودکفایی و رونق در تمام عرصه‌های مهم کشور می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 01June 2019

///غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به عملکرد غیرقانونی دولتمردان آمریکایی در توافقات بین‌المللی و به خصوص برجام، هدف این کشور از مذاکره مجدد با ایران را تحت تاثیر قرار دادن توان دفاعی و ایجاد موانعی برای افزایش صنعت موشکی ما عنوان کرد و اظهار داشت: امروز توان دفاعی و قدرت نظامی ما به جایگاهی رسیده که حتی نسبت به سال‌های گذشته هم قابل قیاس نیست؛ همین مسئله باعث شده تا دشمنان ما به ویژه آمریکا برای کنترل و تضعیف توان دفاعی کشورمان به انواع حربه‌ها متوسل شوند.

وی با بیان اینکه اصرار آمریکا برای مذاکره مجدد با کشورمان یکی از این حربه‌ها برای ضربه زدن به ملت ماست، افزود: ترامپ آرزوی مذاکره با ایران را با خود به گور خواهد برد چرا که ماهیت اهداف و سیاست‌های غلط دولتمردان آمریکا، نه تنها برای ملت بلکه برای عموم مسوولان جمهوری اسلامی به وضوح نمایان شده و تمام کارگزاران و خدمتگذاران به نظام و انقلاب اسلامی متوجه دشمنی آمریکایی‌ها با ملت و کشور ما شده‌اند؛ لذا به وحدت رسیدن مسوولان ما برای عدم مذاکره و عدم برقراری رابطه با این کشور منجر به خودکفایی و رونق در تمام عرصه‌های مهم کشور خواهد شد.

این نماینده خانه ملت با توجه به مهلت 60 روزه شورای عالی امنیت ملی به اروپا در جهت تعیین تکلیف مواضعشان در خصوص برجام گفت: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد؛ لذا اروپایی‌ها اگر نسبت به توافق برجام حسن‌نیت دارند، باید ظرف مدت تعیین شده به تمام تعهداتی که باید به آن عمل می‌کردند، جامه عمل بپوشانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی آرزویی است که دولتمردان آمریکایی با خود به گور خواهند برد، تصریح کرد: امروز با توجه به اینکه ماهیت اصلی مقامات آمریکا برای ملت و مسوولان ما عیان شده است، اگر کسی هم اصرار بر مذاکره با این کشور داشته باشد، در مسیر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی قدم گذاشته است؛ چراکه هیچ خیری از تعامل با غربی‌ها نصیب ما نمی‌شود.

وی گفت: دولتمردان آمریکایی به این دلیل از توافق برجام خارج شدند که توان مشاهده اقتدار دفاعی ما را نداشتند، به همین دلیل پس از خروج از برجام تلاش کردند تا با اعمال انواع تهدید و تحریم‌های اقتصادی، ما را پای میز مذاکره کشانده تا از طریق گفت‌وگو مانع از موفقیت و پیشرفت‌های ما در عرصه دفاعی شوند.

شرفی گفت: مذاکره با کشوری که برای ضربه زدن به ملت ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده، نه تنها جایز نیست،‌ بلکه توهین به شعور ملت است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار