مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد؛

اعزام 800 روحانی در ماه رمضان به شهرها و روستاهای بوشهر

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 800 روحانی و طلبه برای تبلیغ آموزه‌های دینی و پاسخگویی به شبهات مردم به شهرها و روستاهای استان بوشهر اعزام شدند.
کد خبر: ۳۴۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 02June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست با مسئولان اجرایی و فرهنگی استان بوشهر از اجرای برنامه‌های معرفتی و قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان 800 روحانی و طلبه برای تبلیغ آموزه‌های دینی و پاسخگویی به شبهات  مردم به شهرها و روستاهای استان بوشهر اعزام شدند.

وی اجرای برنامه معرفتی ویژه ماه رمضان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های گوناگون قرآنی، اجتماعی، فرهنگی و معرفتی برگزار شد که مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت مراکز و قشر فرهنگی تاثیرگذار در ماه رمضان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان 4 هزار مرکز فرهنگی، قرآنی و قشر تاثیرگذار فعالیت می‌کند.

سروستانی با بیان اینکه برنامه‌های این نهاد در قالب 2 ستاد راهبرد شئون فرهنگی و شورای تبلیغ برنامه‌ریزی می‌شود خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغ استان بوشهر در ایام ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های قرآنی، مقابله، تفسیر، مفاهیم و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داده است.

وی اجرای اعتکاف رمضانیه را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: 15 مسجد امسال تحت پوشش اعتکاف رمضانیه بود که در این آیین‌ها ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقویت روحیه انقلابی و جهادی را از برنامه‌های مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرها و روستاها از دیگر برنامه‌های مبلغان اعزامی است.

سروستانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های تفسیر مفاهیم قرآن و ترویج فرهنگ زکات و انفاق در ایام ماه مبارک رمضان بیان داشت: مبلغان دینی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان تلاش گسترده‌ای برای ایجاد نشاط و امید در جامعه اجراء می‌کنند تا اهداف دشمن محقق نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار