شاعران دفاع مقدس-1

ای کاش تمام عمر را از دفاع مقدس شعر بگوییم / ما مدیون خون شهدا هستیم

این شاعر دفاع مقدس گفت: یکی از دغدغه های اصلی این است که چگونه می توان اشعار فاخر دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد و باید اقدامات موثری در این راستا انجام شود تا تلاش فعالان شعر دفاع مقدس به ثمر بنشیند.
کد خبر: ۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷ - 22September 2013

ای کاش تمام عمر را از دفاع مقدس شعر بگوییم / ما مدیون خون شهدا هستیم

شیرین علی گلمرادی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که شاعران درحال حاضر با آن روبرو هستند، بی توجهی رسانه ها به شاعران و اشعار آن هاست. این موضوع باعث بی ثمر ماندن تلاش شاعران شده است؛ بنابراین رسانه ها باید با پوشش اخبار تخصصی در حوزه ادبیات و شعر دفاع مقدس حمایت کنند.

گلمرادی با اشاره به علاقه زیادش به حوزه شعر دفاع مقدس، افزود: یکی از دغدغه های اصلی این است که چگونه می توان اشعار فاخر دفاع مقدس را به مردم معرفی کرد و باید اقدامات موثری در این راستا انجام شود تا تلاش فعالان شعر دفاع مقدس به ثمر بنشیند.

این شاعر حوزه دفاع مقدس با بیان ضرورت نگاه دقیق و تخصصی به شعرهای جنگ خاطر نشان کرد: ما مدیون خون شهدا و خانواده های آنان هستیم و باید برای حفظ ارزشهایی که شهدا برای کشور به ارمغان آوردند، اقدامات شایسته ای در جهت پر رنگ شدن ادبیات و شعر دفاع مقدس انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از اشعارم با موضوع دفاع مقدس درکتاب "برگ های چند رنگ باغ" به چاپ رسیده است که در برابر عظمت شهدا و فداکاری آن ها مانند قطره ای در برابر دریا است.

گلمرادی با تاکید براینکه شاهد کوتاهی های بسیاری درباره انتقال فرهنگ شهدا و سبک زندگی آن ها هستیم، بیان کرد: نگران نسل جوان هستم؛ زیرا تاکنون به خوبی فرهنگ غنی دفاع مقدس برای نسل جوان بازگونشده است و اگر در این زمینه برنامه ریزی نشود، در آینده شاهد فراموشی ارزش ها و آرمان شهدا خواهیم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار