نماینده مردم شهرکرد در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس الگوی کارآمد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

اردشیر نوریان گفت: وقتی به دوران جنگ تحمیلی رجوع و وقایع و رخدادهای آن دوران را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که حل هیچ مشکل و بحرانی برای رزمندگان و شهدای ما غیر ممکن نبود.
کد خبر: ۳۴۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 03June 2019

///اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات دولتمردان آمریکایی مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه ملت و کشورمان اظهار داشت: هر چه دشمنی و کینه غربی‌ها علیه ما گسترده شود، منجر به وحدت و ارتقای قدرت ما می‌شود؛ چراکه ما مصداق این مسئله را در جنگ تحمیلی تجربه کردیم.

وی با توجه به کارنامه درخشان رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز و در مقابل هجمه‌های دشمنان هیچ‌گونه کوتاهی و کم‌کاری مسوولان جایز نیست؛ چراکه وقتی به دوران جنگ تحمیلی رجوع و وقایع و رخدادهای آن دوران را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که حل هیچ مشکل و بحرانی برای رزمندگان و شهدای ما غیر ممکن نبود. همین اراده قدرتمند چیره شدن بر مشکلات، باعث می‌شد تا رزمندگان یکی پس از دیگری بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

این مقام مسوول با بیان اینکه اگر مسوولان، رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را الگوی رفتاری خود قرار دهند، قطعا مشکلات مرتفع خواهد شد، گفت: لحظه به لحظه حضور رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی دانشگاهی از علم و معرفت است که اگر مورد توجه حداکثری مسوولان و مردم قرار گیرد، در همه زمینه‌ها موفق خواهیم بود.

نوریان با بیان اینکه تمام مسوولان به نوعی شرمنده شهدا هستند، تصریح کرد: کمترین کاری که ما باید در قبال آن همه فداکاری و ایثار رزمندگان انجام دهیم، خدمت خالصانه و مخلصانه به مردم است؛ چراکه افزایش امنیت، رفاه و آسایش مردم یکی از خواسته‌های مهم رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار