استاندار خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت مشارکت همه نهادها در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان

شریعتی گفت: همه ما در دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران، شهرداری و دیگر نهادهای اجرایی در صدد هستیم که نسبت به اتمام این پروژه ارزشمند اهتمام بورزیم و آنرا به خانواده معظم شهدا و رزمندگان عزیز تقدیم کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ - 04June 2019

ضرورت مشارکت همه نهادها در تکمیل مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خوزستان

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان پس از بازدید میدانی امروز(سه شنبه) از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: اینکه استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس تاکنون موفق به ساخت موزه دفاع مقدس نشده زیبنده‌ی استان نیست.

وی افزود: هر چند خیلی از جغرافیای خوزستان موزه بکر و طبیعی دوران دفاع مقدس است اما برای انتقال این فرهنگ به نسل های بعد نیاز بود که یک مرکز فرهنگی و موزه در شان و جایگاه ارزنده خوزستان و البته در سطح ملی ساخته شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: با همت استانی و البته پیگیری های سردار علی پور و مجموع اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و البته همراهی و مشارکت سپاه پاسداران، شهرداری و دیگر نهادهای اجرایی در صدد هستیم که نسبت به اتمام این پروژه ارزشمند اهتمام بورزیم و آنرا به خانواده معظم شهدا و رزمندگان عزیز تقدیم کنیم.

به گزارش دفاع پرس؛ استاندار خوزستان به همراه مدیران ارشد استان و پس از جلسه هماهنگی در مورد مشکلات پیش روی موزه دفاع مقدس خوزستان بصورت میدانی از روند ساخت این پروژه در پارک شهروند اهواز بازدید و بر همکاری همه جانبه همه نهادهای استان در اتمام این طرح ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار