نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

قیام ۱۵ خرداد باعث ایجاد نهضت انقلاب اسلامی شد

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» با اشاره به قیام ۱۵ خرداد، گفت: حدود ۱۵ هزار نفر که برای اعتراض نسبت به زندانی شدن امام خمینی (ره) به‌سوی تهران حرکت می‌کردند، توسط رژیم شاه شهید شدند و این فاجعه باعث ایجاد نهضت انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۳۴۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ - 05June 2019

عید فطر عید ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) در خطبه های نماز عید سعید فطر در «بجنورد»، اظهار داشت: ماه رمضان ماه بندگی مومنان بود و برکات زیادی به همراه داشت و باید تلاش کنیم تا این برکات را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: عید سعید فطر، بازگشت به فطرت‌هاست و عمل به دستورات خداوند و ایستادگی در برابر وسوسه‌های شیطان به نوعی پاسخ به فطرت است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی عنوان کرد: برگزاری عید فطر در حکومت اسلامی و نظام اسلامی، نوعی عید ولایت است و در رأس آن ولی فقیه قرار دارد.

وی با اشاره به قیام ۱۵ خرداد، گفت: ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نقطه عطفی برای انقلاب و کشور بود و لازم است این روز بیشتر شناخته شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به گلوله‌بستن کفن‌پوشان ورامین، اظهار داشت: حدود ۱۵ هزار نفر که برای اعتراض نسبت به زندانی شدن امام خمینی (ره) به‌سوی تهران حرکت می‌کردند، توسط رژیم شاه شهید شدند و این فاجعه باعث ایجاد نهضت انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها