حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آسیب و تهدیدات پیش روی انقلاب را شناسایی و با آن‌ها مقابله کنیم

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سعادت و کرامت انسانی ما در گرو تحقق آرمان‌های امام راحل است، گفت: ما علاوه بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنیم، نیاز است که آسیب و تهدیدات پیش روی انقلاب را هم شناسایی و با آن‌ها مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ - 06June 2019

حجت الاسلام «سید صادق طباطبایی‎نژاد» نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه سرنگونی حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت بدون رهبری و اندیشه‌های امام خمینی(ره) میسر نمی‌شد، اظهار داشت: امام راحل برای فراهم ساختن آینده‌ای درخشان و بی نظیر در تمام عرصه‌ها برای کشور، نقشه راهی ترسیم کردند که اگر مسؤولان در این مسیر رهنمودها و اندیشه‌های مقام معظم رهبری که در حقیقت متصل به اندیشه‌های امام راحل است را نصب‌العین قرار داده و همه برای تحقق آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) تلاش کنند، قطعاً شاهد کشوری فارغ از چالش‌ها و بحران‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی و کمک به مستضعفین و تلاش برای برقراری عدالت در کشور از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است، به سبک زندگی و مدیریتی برخی از مسوولان اشاره کرد و افزود: متاسفانه از بدو ظهور انقلاب تا کنون برخی از مسؤولان که درک صحیحی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ندارند، فارغ از توجه به امور مردم، صرفا برای رفاه خود کار کردند.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با توجه به این نکته که پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اقدام مسؤولان در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل می‌تواند ملت و کشورمان را از تمام مشکلات رهایی بخشد، تصریح کرد: ساده‌زیستی مسؤولان و تلاش آن‌ها برای رفاه حال مردم و به خصوص قشر مستضعف جامعه از مهم‌ترین توصیه‌های امام راحل و همچنین دغدغه بزرگ مقام معظم رهبری است؛ ما همان‌طور که دستاوردهای عظیم و بی بدلیل انقلاب را برای مردم تشریح و بازگو می‌کنیم، باید آسیب‌ها و تهدیدات پیش روی انقلاب را نیز شناسایی و با آن‌ها مقابله کنیم؛ یکی از این خطرات جدی، خوی اشرافی‌گری برخی مسؤولان و عدم توجه آن‌ها به امور مردم و به خصوص قشر مستضعف جامعه است.

وی گفت: متاسفانه فاصله گرفتن برخی از مسؤولان از مسیر انقلاب و دفاع مقدس باعث شده تا وضعیت کنونی مردم در شرایط مطلوبی نباشد؛ لذا ثبات قدم در مسیر انقلاب و الگوگیری از دفاع مقدس بزرگترین عامل بهبود وضعیت کشور است که باید مورد توجه حداکثری مسؤولان و مردم قرار بگیرد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به سبک زندگی شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تمام رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس یک هدف و آن هم خدمت به ملت و کشور را دنبال می‌کردند و هیچ‌وقت آسایش و رفاه حال خود را بر آسایش و رفاه همنوعان‌ خود ترجیح ندادند. رزمندگان و شهدای ما مصداق بارز و بی بدلیل خادمان حقیقی نظام و انقلاب بودند؛ چراکه آن‌ها عملگرایی را بر گفتاردرمانی ترجیح می‌دادند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدم گذاشتن در مسیر شهدای دفاع مقدس سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: اگر مسؤولان فارغ از نگاه و توجه به خارج از مرزهای کشور، دو مؤلفه مهم و بزرگ سبک زندگی و مدیریتی شهدا را الگوی رفتاری و کرداری خود قرار دهند، قطعا وضعیت ملت و کشور مطلوب‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها