سردار رحیمی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تأمین امنیت جزو آیتم‌های ارزیابی کلانتری‌‌ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به تمام کلانتری‌ها بحث بهره‌گیری از نگهبانان محله، شرکت‌های انتظام، معتمدان و بسیج محله برای برقراری امنیت، برخورد با سارقان و مجرمان ابلاغ شده و اساساً یکی از آیتم‌های ارزیابی هر کلانتری است.
کد خبر: ۳۴۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 06June 2019

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تأمین امنیت جزو آیتم‌های ارزیابی کلانتری‌‌هابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که چرا در کلانتری‌های شمال پایتخت استفاده از ظرفیت نگهبان محله یا شرکت‌های انتظام بیشتر از کلانتری‌های جنوب پایتخت مورد توجه است، گفت: در پایتخت شمال و جنوب نداریم، به تمام کلانتری‌ها بحث بهره‌گیری از نگهبانان محله، شرکت‌های انتظام، معتمدان و بسیج محله برای برقراری امنیت، برخورد با سارقان و مجرمان ابلاغ شده و اساساً یکی از آیتم‌های ارزیابی هر کلانتری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ممکن است یک رئیس کلانتری بیشتر و یک رئیس کلانتری کمتر به این موضوع توجه کند، اما مطمئناً بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی جزو ارزیابی‌های یک کلانتری به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه در مناطق جنوبی پایتخت نیز از ظرفیت شرکت‌های انتظام و نگهبانان محله استفاده می‌شود، متذکر شد: در پی آن هستیم این کار جدی‌تر انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار