سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

توقیف ۵۵۹‌ خودرو در تهران/ پلیس با رستوران‌های لاکچری برخورد می‌کند

رئیس پلیس پایتخت گفت: از سه شب گذشته ۵۵۹ خودرو به دلیل دوردور و ایجاد مزاحمت توقیف و ۱۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۴۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 08June 2019

توقیف ۵۵۹‌خودرو در تهران/ پلیس با رستوران‌ها لاکچری برخورد خواهد کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح برخورد با مزاحمین خیابان در بلوار اندرزگو با اشاره به اینکه موضوع مزاحمین نوامیس و دوردور‌های شبانه به دلیل اینکه در برخی از مناطق تهران اوج گرفته و تماس‌های زیادی گرفته شد، در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: از سه شب گذشته ۵۵۹ خودرو توقیف شد و ۱۳ نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: هزار و ۸۸۳ دستگاه خودرو اعمال قانون شد. این اقدام از سوی پلیس با جدیت دنبال و هر شب این طرح اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کنترل واحد‌های صنفی و قهوه‌خانه‌های لاکچری که اقدام به پخش موسیقی‌های نامناسب می‌کنند، گفت: در این زمینه ۵۴۷ واحد پلمب شد و ۱۱ نفر دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: به رستوران‌های لاکچری که قانون را رعایت نمی‌کنند، هشدار می‌دهیم و این برخورد‌ها ادامه خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: پلیس حامی رستوران‌هایی است که قوانین و مسائل شرعی را رعایت می‌کنند.

وی در خصوص طرح «حیات شبانه تهران» نیز گفت: این موضوع با پایان ماه رمضان پایان یافت و اگر مسائل امنیتی و ترافیکی این طرح رفع شود، ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی درباره توقیف موتورسیکلت‌ها در طرح برخورد با مزاحمین خیابان عنوان کرد: با موتورسیکلت‌های سنگین و موتور‌هایی که شماره‌گذاری نشده بودند، برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: صاحبان خودروهایی که تکرار تخلفات داشته باشند، دستگیر می‌شوند و خودروی آن‌ها در مرحله اول یک هفته در پارکینگ خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص منازل پلمب شده در منطقه شوش، مولوی و هرندی گفت: اقدامات تکمیلی در این مناطق ادامه دارد و تاکنون ۱۱۹ منزل پلمب و آب، گاز و برق آن‌ها قطع شده است.

سردار رحیمی ادامه داد: بیشتر این منازل بیش از سه تا چهار دهه است که به محلی برای فروش و استعمال مواد مخدر تبدیل شده است.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: طبق قولی که به مردم مناطق شوش، مولوی و هرندی داده شده ست، کار برخورد با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

وی افزود: متأسفانه ۱۴ مرکز دی‌.ای.سی (مراکز کاهش آسیب) در این مناطق در حال فعالیت هستند که این باعث می‌شود روزانه هزاران معتاد برای دریافت متادونون به این مراکز مراجعه می‌کنند.

سردار رحیمی تأکید کرد: امروز مسئولانی که این مراکز تحت نظر آن‌ها فعالیت می‌کنند، باید جواب بدهند که چرا این مراکز جمع‌آوری نمی‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: متأسفانه بیش از ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر معتادانی هستند که بیماری‌های لاعلاج دارند و متأسفانه پس از چهار ماه هنوز کسی آن‌ها را تحویل نگرفته است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه کسانی که در منطقه شوش، مولوی و هرندی زندگی می‌کنند، انسان هستند و نباید اجازه دهیم این مناطق آلوده شوند، گفت: هنوز خرده فروشان دست از سر مردم این مناطق برنداشته‌اند و هنوز امیدوار هستند که بتوانند مواد خود را بفروشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار