حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی»:

تقویت بنیه دفاعی سپاه پاسداران لازمه حضور در خط مقدم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران برای اینکه سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی باقی بماند باید قدرت داشته باشد و به همه ابزارها و امکاناتی که مشروع است و در دفاع از انقلاب لازم است مجهز شود.
کد خبر: ۳۴۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 11June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه مسئوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با حضور آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از فرماندهان و مسئولان رده‌های سپاه مستقر در مشهد امروز در پادگان شهید برونسی برگزار شد.

حاجی‌صادقی در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی زنده و اثرگذار است و در حال طی مسیر به سوی اهدافش است، بر همین اساس دشمن برای ساقط کردن آن به دنبال توطئه و دسیسه است. ما باید برای حفظ انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی تاریخ مصرف ندارد و تا زمانی که حیات دارد نیاز به دفاع و پاسداری دارد. برای انجام رسالت پاسداری باید در هر شرایطی اقتضای پاسداری را درک کرد و دانست که مصداق پاسداری چیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: اینکه انقلاب اسلامی زنده است و مدافع می­‌خواهد از متن دین برخواسته؛ لذا اسلام نیز تا زنده است مجاهد می­‌خواهد. ایمان بدون جهاد، ایمان نیست.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که تولد جدید اسلام است به دنبال پیاده­‌سازی اسلام ناب محمدی (ص) است و همه دشمنی­‌های استکبار به همین دلیل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: سپاه پاسداران برای اینکه سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی باقی بماند باید قدرت داشته باشد و به همه ابزارها و امکاناتی که مشروع است و در دفاع از انقلاب لازم است مجهز شود. گروهی که معتقدند که چرا باید جمهوری اسلامی هزینه‌هایی را صرف تقویت توان موشکی کند؟ این حرف دشمن است و بر خلاف آیه « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم» است.

حاجی‌صادقی بیان داشت: دومین خصوصیت پاسداری برای حضور در خط مقدم انقلاب، حفظ هویت پاسداری از طریق تقویت روحیه معنوی و باورهای ایمانی است. مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران موظف است که در این حوزه بُعد معنوی کارکنان پایور و وظیفه را ارتقاء دهد. فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صیانت از این نهاد مقدس و هویت‌­بخشی به سپاه بر اساس ویژگی­‌های معنوی است.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به ارائه نظریه مذاکره با آمریکا توسط گروهی در داخل کشور اشاره کرد و افزود: گروهی به دنبال آن هستند تا این مطلب را در جامعه نهادینه کنند که مذاکره با آمریکا یک مطالبه مردمی است، اما ملت ایران اسلامی باید با استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار ماه رمضان خود با مسئولان نظام و همچنین سخنان راهبردی معظم له در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی که راهبرد قطعی نظام را مقاومت دانستند، باید مطالبه خود را مطالبه ولی فقیه بدانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران متذکر شد: دشمن جز با مقاومت عقب رانده نخواهد شد. هر کجا آحاد مردم ایران اسلامی مقاومت از خود نشان دادند و قدرتمندانه حضور پیدا کردند دشمن عقب نشینی کرد و هر کجا ضعف نشان داد، دشمن جلو آمد. برای حفظ انقلاب باید گفتمان ایستادگی و مقاومت را که ملت کشورمان آن را تجربه کرده‌­اند در جای جای کشور نهادیه کنند.

حاجی‌صادقی افزود: علی‌رغم وجود فشارهای اقتصادی، مردم با حضور انقلابی خود در صحنه­‌های مختلف نشان دادند که از گفتمان مقاومت و ایستادگی عقب ننشسته‌­اند.

وی گفت: گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن باید در کشور جریان سازی شود. امروز زمان آن است که با بصیرت، نسبت به نقشه­‌های دشمن آگاهی پیدا کنیم تا در مقاطع مختلف بازیگر میدان دشمن نباشیم. از طرفی نیز باید در دفاع از انقلاب اسلامی صراحت داشته باشیم.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام «سیداحمد حسینی» به پاس خدمات 10 ساله وی در تصدی مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)، حجت الاسلام «برهان باقری» را به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار