آیت‌الله علم‌الهدی:

سپاه پاسداران تحجر را در جامعه کمرنگ کرد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در جریان فتنه 88 جریان تحجر به‌طور غیرمستقیم در حمایت از فتنه وارد عرصه شد که پس از اقداماتی که سپاه انجام داد، تحجر تشکیلاتی که در دوران فتنه شکل‌ گرفته بود برچیده شد و تحجر توده نیز کمرنگ شد.
کد خبر: ۳۴۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 11June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه امام رضا (ع)، به موقعیت خاص مشهد و استان اشاره کرد و اظهار داشت: مشهد و خراسان با توجه به موقعیت عتبه امام رضا (ع) نه‌تنها از موقعیت ملی برخوردار است بلکه از یک موقعیت عظیم جهانی در جهان شیعه و جهان ولایتمدار برخوردار است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: در ایام سال 32 میلیون زائر به‌ عنوان جریان‌های مختلف اجتماعی در این شهر رفت‌ و آمد دارند که 4 میلیون آنها زائران خارجی هستند و مدیریت این استان با حفظ ارزش‌های انقلاب، نظام و اسلام با این رفت‌ و آمدها و رفتارهای خاص گردشگری کار ساده‌ای نیست.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی به تلاش جریان قدرت و ثروت برای ایجاد تغییر هویتی شهر امام رضا (ع) اشاره و تصریح کرد: اگر عظمت امام هشتم و هویت این شهر به‌عنوان شهر امام رضا (ع) در تمام فراز و نشیب‌هایی که در برخورد با جریان‌های قدرت و ثورت برای بهره‌برداری از ویژگی‌های گردشگری در سرمایه‌گذار و بهره‌برداری اقتصادی انجام‌گرفته، حفظ شده است، با تدبیر و محوریت اقتدار سپاه امام رضا (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه نماینده ولی‌ فقیه در سپاه، تبلور فرماندهی کل قوا در این نهاد مقدس است، افزود: مدیریت و فرماندهی سپاه در شکلی مدبرانه انجام‌ گرفته که نه‌تنها به‌عنوان جلودار فعالیت‌های ارزشی، سیبل تهاجمات قرار نگرفته بلکه در همه مسائل و برنامه‌ها، عمدتاً تدبیر در همسوسازی سایر دستگاه‌ها در اجرای پایداری ارزشی بوده است.

امام جمعه مشهد یادآور شد: سپاه امام رضا توانسته در همراهی بین دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در استان نقش ایفا کند؛ آنچه قابل‌ توجه است، هماهنگی و همپایی نهاد مقدس حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه طی 10 سال گذشته با حرکت عظیم مقتدرانه و پرصلابت سپاه امام رضا (ع) است.

علم‌الهدی به خطر وجود جریان تحجر در جامعه اشاره کرد و گفت: جریان تحجر، هم تحجر تشکیلاتی و هم تحجر توده‌ای در مشهد وجود داشته که مسئله خطر و آسیب تحجر برای نظام و انقلاب شاید به‌مراتب بیشتر از خطر سکولار سازی جامعه است، در واقع، بنیان سکولاریسم در نظام و جامعه ما، جریان تحجر است که به تمام ابعاد سکولاریسم در کشور ارزش داده و قداست می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پایان گفت: در جریان فتنه 88، جریان تحجر به‌طور غیرمستقیم در حمایت از فتنه وارد عرصه شد که پس از اقداماتی که سپاه انجام داد، تحجر تشکیلاتی که در دوران فتنه شکل‌ گرفته بود برچیده شد و تحجر توده نیز کمرنگ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار