در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

انتقاد «حاجی دلیگانی» از نداشتن روحیه جهادی و انقلابی برخی مسئولان برای مقابله با مشکلات اقتصادی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به ضعف در روحیه انقلابی و جهادی مجلس دهم، عدم توجه برخی مسوولان به امور معیشتی مردم را خلاف آرمان حضرت امام دانست و گفت: متاسفانه کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جزو دغدغه‌های اول برخی نمایندگان نیست.
کد خبر: ۳۵۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 17June 2019

انتقاد «حاجی دلیگانی» از نداشتن روحیه جهادی و انقلابی برخی مسئولان برای مقابله با مشکلات اقتصادی«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وظایف مهم و رسالت نمایندگان مجلس، اظهار داشت: یکی از دلایلی که باعث تشدید مشکلات مردم شده، عدم توجه برخی نمایندگان و  عدم پیگیری و مطالبه‎گری آنها از دولت است.

وی افزود: روحیه جهادی و انقلابی در این دوره از مجلس نسبت به ادوار گذشته کمتر مشاهده می‌شود؛ چراکه برخی نمایندگان هدف از حضور در مجلس را کسب منافع شخصی می‎دانند و اصلا توجهی به فشارهای اقتصادی وارد شده به مردم ندارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسوولان چه در دولت و چه در مجلس و چه در سایر نهادهای کشور صادقانه برای خدمت به نظام و ملت کار و تلاش می‎کنند، گفت: در این میان عده‌ای تمام توجه خود را به رانت، رابطه‎بازی و زدو بند مالی در جهت افزایش رفاه زندگی خودشان معطوف کرده‎اند و در حقیقت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم مانع بزرگی هستند.

این نماینده خانه ملت با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا شهدا و امام شهدا از عملکرد ما مسوولان رضایت دارند یا خیر، تصریح کرد: با توجه به این که در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب هستیم، برخی مسوولان که در اوایل انقلاب و حتی دوران دفاع مقدس برای نهادینه شدن آرمان‌های انقلاب و ارزش‎های دفاع مقدس در کشور کار می‎کردند، خودشان آرمان های انقلاب را به فراموشی سپرده و برای مال اندوزی تلاش می‎کنند.

وی با اشاره به اقدامات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تحریم و فشارهای شدید اقتصادی به کشورمان، تلاش همه جانبه مسوولان برای بهبود شرایط موجود کشور را ضروری خواند و گفت: کاهش معضلات کشور در گرو همت، غیرت و اقدامات جهادی از جنس رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است؛ چراکه دغدغه‌ جدی و اصلی آن قشر از جامعه، آبادی و توسعه کشور در تمام عرصه‌ها بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها