«اردیبهشت نام دیگر توست» منتشر شد

داستان بلند «اردیبهشت نام دیگر توست» که اثری عاشقانه با محوریت مدافعان حرم، منتشر شد.
کد خبر: ۳۵۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 18June 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، داستان بلند «اردیبهشت نام دیگر توست» که اثری عاشقانه با محوریت مدافعان حرم است توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

اردیبهشت نام دیگر توست، عاشقانه‌های زن و شوهری را روایت می‌کند که مدتی دور از وطن، با جنگ، ترس و عشق روزگار می‌گذرانند. این رمان را زینب بخشایش تالیف کرده و در آن سعی کرده است با خلق موقعیتی حساس، سعی کرده تا حدی به اوضاع سامرا در زمان حکومت داعش بپردازد.

در بخشی از این اثر می‌خوانیم:

«مرد اسلحه‌اش را از روی دوشش برمی‌دارد. می‌گیرد رو به من. حس می‌کنم الان است که محمد از جا برخیزد. با سر اسلحه‌اش پوشیه‌ام را عقب می‌زند. عصبانی می‌شوم. سرم را برمی‌گردانم رو به مامور. نمی‌دانم چه می‌شود که تا این حد شجاع می‌شوم. با تغیر خیره‌خیره نگاهش می‌کنم. او هم با دقت به خال‌های آبی بالای ابرو و زیر چانه‌ام نگاه می‌کند. دوباره چشمان سرمه کشیده‌ام را برانداز می‌کند. زود پوشیه‌ام را می‌کشم روی صورتم. منتظر واکنش مامور هستم. لحظاتی با خودش کلنجار می‌رود و راهش را می‌کشد و به ته هایس می‌رود...»

اردیبشت نام دیگر توست در قطع رقعی در ۲۰۸ صفحه منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه این کتب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها