مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان عنوان کرد؛

ضرورت تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس باید برای مردم به ویژه نسل جوان به درستی تبیین شود تا آحاد جامعه از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این قشر مطلع شوند.
کد خبر: ۳۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 19June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کارگروه امور روحانیون استان گلستان با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و جمعی از روحانیون رزمنده دفاع مقدس گلستان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

جلسه کارگروه روحانیون دفاع مقدس گلستان برگزار شد

در ابتدای این جلسه سردار ملک ضمن برشمردن نقش تاثیرگذار روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: باید نقش روحانیت برای مردم به ویژه نسل جوان به درستی تبیین شود و آحاد جامعه از ایثارگری‌ها و فداکاری های این قشر مطلع شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام «منصوری» امام جمعه شهرستان بندرترکمن و رئیس کارگروه امور روحانیون در استان گلستان گفت: اجرای برنامه‌های این کارگروه به ویژه گردآوری خاطرات روحانیون و تاریخ شفاهی باید سرعت یابد و تا پایان سال خاطرات تعداد قابل توجهی از روحانیون ایثارگر اخذ شود.

در پایان این جلسه حجت‌‌الاسلام «حسین الوند» مسئول واحد روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده در سالیان گذشته در زمینه گردآوری خاطرات، اسناد و مدارک روحانیون ایثارگر و تدوین کتب و خاطرات شهدا و ایثارگران روحانی و همچنین گردهمایی روحانیون، یادواره شهدا و نیز برنامه‌های جاری سال ۹۸ را ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار