اسماعیلی عنوان کرد؛

بازدید نمایندگان مجلس از زندان‌‌های کشور

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص درخواست نمایندگان مجلس برای بازدید از زندان‌های کشور گفت: تا همین امروز نمایندگان متعددی از زندان‌های جمهوری اسلامی ایران بازدید داشته‌اند.
کد خبر: ۳۵۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 22June 2019

بازدید نمایندگان مجلس از زندان‌‌های کشور صورت می‌گیردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی قوه قضائیه با آرمان‌های امام راحل در نخستین روز هفته قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره درخواست نمایندگان مجلس برای بازدید از زندان‌ها اظهار داشت: تا همین امروز نمایندگان متعددی از زندان‌های جمهوری اسلامی ایران بازدید داشتند.

سخنگوی قوه‌ قضائیه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها و در تهران از زندان‌ها بازدید کردند و باید بگویم هم کمیسیون قضایی مجلس و هم نمایندگان کمیسیون امنیت از زندان‌های تهران بازدید داشتند و سایر تقاضای نمایندگان در ارتباط با بازدید از زندان‌ها هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و ان‌شاء‌الله زمینه بازدید فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برخورد با یکی از مدیران فاسد در دستگاه قضایی به نام «طبری» در بدو حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضائیه گفت: مکرر اعلام کردم که قرار نیست قبل از آنکه موضوعی به اثبات برسد، اسمی از کسی برده شود.

اسماعیلی ادامه داد: تغییراتی در قوه قضاییه انجام شده و جابجایی‌هایی بعد از انتصاب ریاست جدید قوه قضاییه در زیرمجموعه این دستگاه رخ داده است. اگر چنانچه در این ارتباط کسی مرتکب جرم و تخلف شده باشد، حتما تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: فعلاً جرایم اثبات شده در موضوع مطروحه نداریم و اگر اسناد و مدارکی به دست آمد، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار