دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌های شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه بویراحمد گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، از خانواده‌های شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 22June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدناصر رضایی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران با گرامی‌داشت پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: این استان 15 شهید و 11 جانباز مبارزه با مواد مخدر به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی در دست اجرا است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به غبارروبی گلزار شهدا و همایش پیاده‌روی کارکنان دولت اشاره کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همایشی که فردا به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود، از خانواده‌های شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل می‌شود.

رضایی به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره داشت و عنوان کرد: رسانه‌ها باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه مواد مخدر دغدغه بیشتری داشته باشند و با نگاه منتقدانه توام با ارائه راهکار به این حوزه وارد شوند.

وی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و استفاده حداکثری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان و بیان کرد: برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه باید صیانت از نیروی انسانی در حوزه آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون حدود 12 هزار معتاد در سطح استان وجود دارد که پنج درصد آنها زنان هستند.

رضایی با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، متذکر شد: سال گذشته 199 مورد اشتغال‌زایی در حوزه بهبودیافتگان مواد مخدر و خانواده‌های آنها ایجاد و در این زمینه بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار