انتشار شماره دوازدهم شهرنامه با رویکرد رونق تولید ملی

دوازدهمین شماره مجله شهرنامه با گزارش‌های ویژه‌ای درباره بازار مسکن و اجاره‌بها و نیز رونق تولید منتشر شده است.
کد خبر: ۳۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 24June 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجله شهرنامه در دوازدهمین شماره با گزارش‌های ویژه‌ای درباره بازار مسکن و اجاره‌بها و نیز رونق تولید منتشر شده است.

پرونده دیگر شهرنامه به موضوع اجاره‌بها و قیمت مسکن در تهران و نیز مهاجرت معکوس اختصاص دارد که با تیترهای «یک نفر وزیر مسکن را از خواب بیدار کند»، «وینتر ایز اُور آقای رئیس!» و «گرانی مسکن، پایتخت‌نشینان را مهاجر کرده است» منتشر شده و طرحی مفهومی و معنادار از شهاب جعفرنژاد در آن به چشم می‌خورد. شهرنامه در این پرونده به سراغ تعدادی از مشاوران املاک، مستاجران، سازندگان و مدیران حوزه املاک رفته و گزارش‌های میدانی درباره اجاره‌های سرسام‌آور و کمرشکن تهیه کرده است.

در شماره دوازدهم شهرنامه همچنین گزارش‌هایی درباره پس‌لرزه‌های توقف برنامه نود و گمانه‌زنی درباره آینده عادل فردوسی‌پور با تیتر «پیدا کنید هندوانه‌فروش را» منتشر شده است که در آن مطالبی همچون «فروغی منهای نود»، «جنگ با عادل به خاطر مخالفت با ریخت و پاش»، «جنگ نیابتی و حذف عادل» و «یک پیشنهاد فرمالیته برای عادل» خودنمایی می‌کند.

صفحات دیگر شهرنامه به مطالبی درباره رونق تولید اختصاص یافته که تیتر «غول‌های دنیا در قوطی‌های ایرانی» را همراه خود دارد و طی آن یادداشت‌های چند مقام دولتی، یک نماینده مجلس و نیز مدیران و نمایندگان تعدادی از برندهای خارجی درباره کیفیت صنعت بسته بندی ایرانی و ضرورت حمایت از آنها منتشر شده است.

گفتگو با فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون با تیتر «مهربانی با شهر و شهروندان را یاد بگیریم»، نقد و بررسی فیلم سینمایی متری شیش و نیم و تاکید بر ضرورت تداوم چنین فیلم‌هایی در سینمای ایران، گفتگو با سهیلا جلودارزاده و محمداسماعیل سعیدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مصاحبه با شهربانو امانی و مرتضی الویری درباره سوژه عجیب و غریب «انسجام در شورای شهر تهران» و گزارش تحلیلی درباره طرح جدید ترافیک، از دیگر موضوعات و عناوینی است که در شماره دوازدهم شهرنامه به چشم می‌خورد.

مجله شهرنامه به مدیرمسئولی مهدی جابری و سردبیری فرنوش آبا و رسول مجیدی با رویکرد و شعار شهروندمحوری منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها