دیدار مدیرکل حفظ آثار همدان با مسئولان قضایی و مدیرکل ثبت اسناد استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و مسئولان قضایی شهر فامنین دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ - 24June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در دیدارهای جداگانه با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان و مسئولان قضایی در شهر فامنین همدان دیدار کرد.

در این دیدارها سردار ظفری بر همکاری بیشتر در راستای تحقق اهداف دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید با همکاری و تلاش همه جانبه از تخصص و تجارب همکاران و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای گفتمان سازی دفاع مقدس گام برداشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: با گفتمان سازی می‌توانیم آنطور که باید در راستای دفاع مقدس حرکت کنیم و این کار مستلزم این است که از تبلیغات به سوی فرهنگ سازی و ایجاد بستر گفتمان سازی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌های این روزگار در مسیر دفاع مقدس بحث دانشنامه است که باید با جدیت در این مسیر گام برداشت و برای اسناد دفاع مقدس نیز باید تلاش کرد تا حفظ شود.

در ادامه برنامه سردار مهدی ظفری مدیرکل، «سیدمحمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به همراه «میرزا محمد سلگی» راوی کتاب «آب هرگز نمی‌‌میرد» از حیدری جانباز قطع نخایی عیادت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار