مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خدامحوری مهمترین عامل جاودانگی و ماندگاری شهدا بود

«هدایت مظلومی» گفت: مهمترین عامل ماندگاری شهدا، خدامحوری بود و همین امر موجب شد تا این عزیزان به بالاترین درجه کمال نائل شوند.
کد خبر: ۳۵۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ - 24June 2019

خدامحوری مهمترین عامل جاودانگی و ماندگاری شهدا بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از ظهر امروز در گردهمایی توجیهی آموزشی معاونین و کارشناسان بنیاد مازندران که در موسسه فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گرانقدر استان اظهار داشت: مهمترین عامل جاودانگی و ماندگاری شهدا، تقرب الهی و خدامحوری بود و همین امر موجب شد تا این عزیزان به بالاترین درجه کمال که فیض شهادت بوده، نائل شوند.

وی بنیاد شهید را یک نهاد ارزشی دانست و اظهار داشت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان افضل‌ترین نهادها، یک فرصت است و باید قدر خودتان را بدانید چرا که مخاطب شما کسانی هستند که فرزندانشان و جسم خود را تقدیم نظام کردند.

مظلومی تصریح کرد: دستگاهی که مراجعین آن چنین انسانهای شایسته و بزرگوار هستند نیازمند تلاش مضاعف همت بلند و کوشش همکاران خدوم بنیاد شهید است‌..

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران آموزش کارکنان را در کسب تجربه، رفع ابهامات و موانع و حل مشکلات مفید ارزیابی کرد و عنوان کرد: هدف ما سوق دادن سازمان به سوی سازمانی پاسخگو  مبتنی بر صداقت و راستی، پاکدستی است.

مظلومی با اشاره به حفظ کرامت انسانی و مکارم اخلاق در بنیاد شهید افزود: وجدان کاری، اخلاق اداری، مسئولیت پذیری، استفاده بهینه از وقت، امانت داری، خلوص نیت، قناعت و صرفه جویی، گذشت و همدلی، مردم داری، ارتباط با ادارات، تمرکز زدایی خدمات و مشارکت در تصمیم سازی، سرلوحه کار همکاران توسعه مدیریت و منابع انسانی در بنیاد شهید استان قرار بگیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن بیان توصیه‌های اداری و مالی، بطور اجمالی، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در چهار حوزه معاونت بنیاد شهید مازندران را تشریح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها