نماینده حماس در لبنان:

کنفرانس منامه اوج ذلت و حقارت رژیم‌های عربی است

نماینده جنبش حماس در لبنان، کنفرانس منامه را اوج ذلت و حقارت رژیم‌های عربی در برابر دیکته‌های آمریکایی- صهیونیستی توصیف و تاکید کرد که آنها به دنبال مبارزه با ایران به علت حمایت از فلسطین و مقاومت هستند.
کد خبر: ۳۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 26June 2019

کنفرانس منامه اوج ذلت و حقارت رژیم‌های عربی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، احمد عبدالهادی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان در گفت‌وگو با العهد تاکید کرد: معامله قرن معامله‌ای صهیونیستی و نسخه‌ای اسرائیلی است که صهیونیست‌ها از طریق آن به دنبال حذف آرمان فلسطین با تمامی عناصر آن شامل سرزمین قدس و موضوع آوارگان هستند و می‌خواهند تمامی حقوق تاریخی ملت فلسطین را به نفع رژیم غاصب اسرائیل مصادره کنند.

عبدالهادی اظهار داشت: این معامله صهیونیستی نیازمند محیط و فضای مناسب است، به همین علت آمریکا و اسرائیل تلاش دارند رویکرد عادی سازی روابط عربی با رژیم صهیونیستی را به صورت طبیعی دنبال کند. در همین راستا رژیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال عادی سازی علنی با اسرائیل می‌روند و به این ترتیب تلاش دارند به رژیم اشغالگر صهیونیستی مقبولیت در منطقه اعطا کنند تا زمینه‌های اجرای این پروژه شوم آماده شود.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: واشنگتن و تل‌آویو به دنبال افزایش فشار بر فلسطینی‌ها هستند تا آنها نیز این معامله را بپذیرند و برپایی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند و اینگونه به دنیا پیام دهند که عرب‌ها مشکلی با اسرائیل ندارند.

عبدالهادی گفت: متأسفانه عرب‌ها در اجرای طرح معامله قرن سهیم هستند. این مشارکت در درجه اول در ابعاد سیاسی و ایجاد زمینه و فضای مناسب برای این توطئه است و در درجه دوم در ابعاد اقتصادی و پرداخت هزینه‌های مالی این طرح انجام می‌شود و این موضوع اوج ذلت و وقاحت رژیم‌های عربی به شمار می‌رود.

نماینده جنبش حماس در لبنان تاکید کرد: موضوع خطرناک‌تر این است که برخی رژیم‌های عربی به دنبال ایجاد ائتلافی خاورمیانه‌ای با حضور رژیم صهیونیستی و مدیریت دولت آمریکا برای مقابله با ایران و جنبش‌های مقاومت در فلسطین لبنان و سوریه هستند و تلاش دارند دشمن صهیونیستی را از جنایت‌ها و مصادره اراضی که انجام داده، تبرئه کنند و ایران را که همواره حامی آرمان فلسطین و محور مقاومت بوده، شیطانی جلوه دهند. این موضوع یکی از آرزوهای رهبران عرب و همواره از طریق پیام‌هایی این موضوع را به دولت آمریکا ارسال کرده‌اند که آمریکا باید به ایران به علت حمایت از قدس و موضوع فلسطین حمله کند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها