در آستانه سالروز شهادت امام صادق(ع)؛

پیکر مطهر هفت شهید دفاع مقدس وارد فرودگاه مشهد شد

آئین استقبال از پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام و دو شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس با حضور مسئولین و کارکنان نیروهای مسلح در فرودگاه شهید «هاشمی­‌نژاد» مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 28June 2019

پیکر مطهر ۷ شهید گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه مشهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد مقدس، آئین استقبال از پیکر پنج شهید گمنام و دو شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس شهیدان «محمدرضا حقیقی» و «ذبیح‌­الله مؤمن­‌زاده» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «هیبت‌الله اسدی»، حجت الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «محمدرضا کلایی» شهردار مشهد، «محمدرضا حیدری» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، خانواده شهدا و کارکنان نیروهای مسلح در فرودگاه بین‌­المللی شهید هاشمی­‌نژاد مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این مراسم اظهار داشت: شهدا در عهدی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند و از همه هستی خود گذشتند و تا عرش اعلا پر کشیدند.

وی افزود: امروز شهدا آمدند تا به همه ما صلا بزنند که راه شهیدان امتداد دارد؛ چرا که دفاع تداوم خواهد داشت و جهاد مستمر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بر عهدی که با شهدا بستند پا بر جا خواهند ماند و هیچگاه نخواهند گذاشت پرچمی که با دستان پرتوان شهدا به اهتزاز در آمده به زمین بیفتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه ملت ایران سازش با مستکبرین را نخواهد پذیرفت، متذکر شد: ملت کشورمان در کنار رهبر حکیم انقلاب تا فتح قله‌­های شرف و کرامت و تا برافراشته شدن پرچم عزت و افتخار در راه مبارزه با استکبار از پای نخواهد نشست.    

این مراسم با مداحی «امیر عارف» به پایان رسید.

پیکر مطهر هفت شهید دفاع مقدس جهت طواف و اقامه نماز بر پیکر شهدا به حرم مطهر رضوی منتقل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار