استاد حوزه و دانشگاه:

مشکلات کشور به خاطر ولایت فقیه، انقلاب و اسلام نیست

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مشکلات کشور به خاطر ولایت فقیه، انقلاب و اسلام نیست، مشکلات جامعه ما بخاطر اقدامات و فعالیت‌های بدون اجازه برخی از مردم و مسئولان از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۳۵۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 30June 2019

مشکلات کشور به خاطر ولایت فقیه، انقلاب و اسلام نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «مهدی ماندگاری» استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شب وداع با شهدای گمنام و شام غریبان امام جعفر صادق (ع) که در مسجد انقلاب مرکز استان خراسان شمالی برگزار شده بود، اظهار داشت: گاهی اوقات ما به خاطر ثروت، قدرت و شهرت افراد حسرت می‌خوریم با اینکه ماندگار نیستند در صورتی که حسرت واقعی را باید در مقابل شهدا بخوریم.

وی افزود: شهدا دارای مدال شفاعت، کرامت، یاری خدا و رسول خدا و اهل بیت هستند و جایگاه و مقامی دارند که هر کسی مقام شهدا را بفهمد و درک کند با تمام وجودش حسرت شهدا را می‌خورد.

ماندگاری بیان داشت: این 10 شهید گمنام که قرار است در 5 نقطه استان خراسان شمالی خاکسپاری شوند با ما سه تا اتمام حجت دارند؛ اولین اتمام حجت شهدای گمنام این است که هر کسی فهم بیشتری دارد سهم بیشتری هم خواهد داشت و خداوند در قرآن می فرماید ولایت بیشترین فهم را دارد و شهدا با راهی که انتخاب کردند می خواهند بگویند ما فهمیدیم که امام خمینی (ره) به عنوان نائب مهدی فاطمه (س) از همه بیشتر می‌فهمد و ما از ولی فقیه تبعیت کردیم.

این کارشناس مذهبی و مسائل دینی افزود: این شهدای بزرگوار آمدند تا به ما بگویند اگر کارهای خود را با اجازه ولایت انجام بدهیم آن کار درست انجام می‌شود وگرنه سرانجام خوبی نخواهد داشت بنابراین در همه کارها و زمینه ها باید مطابق با نظر و اجازه ولی فقیه عمل کنیم و پشت ولایت فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: مشکلات کشور به خاطر ولایت فقیه، انقلاب و اسلام نیست، مشکلات جامعه ما بخاطر اقدامات و فعالیت‌های بدون اجازه برخی از مردم و مسئولان از ولایت فقیه است؛ مسئولان باید از رهبر اجازه بگیرند، شهدای ما با اجازه رهبر به میدان جنگ رفتند و عاقبت شهادت نصیبشان شد و سعادتمند شدند، شهدا به میدان نرفتند تا برخی در جمهوری اسلامی سوءاستفاده کنند، مسئولی که در جمهوری اسلامی، زندگی اشرافی داشته باشد مردم، ولایت و جمهوری اسلامی را نفهمیده است.

ماندگاری با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در سال 91 گفت: مقام معظم رهبری در سفرشان به این استان به کشاورزی، سبک زندگی دینی، فرزند آوری تاکید کردند، مسئولان استان خراسان شمالی آیا این موضوعات در استان اجرا می شود؟ تا چه اندازه در استان اجرا شده است؟

این کارشناس مذهبی و مسائل دینی تاکید کرد: چهل سال است این نظام و مملکت را ولایت فقیه به جلو می‌برد و مشخص است که ولی فقیه بیشتر می‌فهمد و ما هم باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم.

ماندگاری در پایان گفت: شهدا با ما سه اتمام حجت دارند یک اینکه با ولایت بفهمیم با ولایت حرکت کنیم و تا آخر خط پای ولایت ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار