حیدری خبر داد؛

ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان مردمی و تشکل‌های صنفی حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی

دبیر اولین جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان مردمی و تشکل‌های صنفی حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی با هدف جریان‌سازی موثر، از اولویت‌های برگزاری این جشنواره است.
کد خبر: ۳۵۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 01July 2019

ارسال 904 اثر به جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سرهنگ «حمید حیدری» دبیر اولین جشنواره ملی «دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» انتقال مفاهیم غنی دوران دفاع مقدس و معرفی پدیدآورندگان آن حماسه جاودان را جهت الگوپذیری نسل جوان، بهترین نسخه برای غلبه بر مشکلات و تنگناهای کنونی دانست و اظهار داشت: امروزه با پیشرفت‌های فناوری‌، فضای مجازی به تمامی شئون زندگی و جامعه نفوذ کرده و بهره‌گیری از فرصت‌های بی‌بدیل در این فضا یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب اسلامی برای حضور جریان‌ساز در فضای مجازی ادامه داد: اندیشه‌پروری، معرفت‌افزایی و انتقال مفاهیم و آرمان‌ها و بینش‌های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان در قالب‌های نو، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، شناسایی، هدایت و ساماندهی گروه‌های تخصصی، شبکه‌سازی و به کارگیری فعالان متخصص و متعهد از بین دانشجویان، هنرجویان و دیگر جوانان مبتکر و خلاق و ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان مردمی و تشکل‌های صنفی حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی با هدف جریان‌سازی موثر از اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده لذا برگزاری اولین جشنواره ملی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دستور کار اجرا قرار گرفت.

دبیر جشنواره ملی دفاع مقدس در خصوص این جشنواره توضیح داد: فراخوان و معرفی بخش‌های پنجگانه جشنواره در سوم شهریور 1397 اعلام و در طرح اولیه مهلت دریافت آثار پایان آبان همان سال اعلام شد. یه دلیل درخواست‌های مکرر شرکت‌کنندگان، تا پایان آذر تمدید شد. در مجموع 904 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. آثار دریافتی پس از جمع‌بندی بر اساس معیارهای اعلامی توسط کمیته انتخاب، بررسی و جهت ارزیابی نهائی در اختیار هیئت دوران قرار گرفت. به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستادی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکیل شد و این جشنواره به عنوان یکی از برنامه‌های سطح الف قرار گرفت.

وی در پایان گفت: از آنجایی که اتکا به جوانان مومن انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری است جای افتخار است که اعلام کنیم 95 درصد از شرکت‌کنندگان در این جشنواره و حائزین رتبه‌های برتر از قشر جوان هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار