شهردار مشهد:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس بستری مناسب برای فرهنگ‌سازی است

«محمدرضا کلایی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در فرهنگ­‌سازی و گسترش رفتارهایی که ملت ما توفیقات آن را در دوران دفاع مقدس درک کردند، کمک شایانی خواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 02July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، «محمدرضا کلایی» شهردار مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس امروز در مشهد برگزار شد اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به دنبال آن است تا فرهنگی را که شهدا، ایثارگران و رزمندگان در طول دفاع مقدس داشتند به تمام جامعه هدیه کند تا رفتارهای جامعه تحت تأثیر آن فرهنگ قرار بگیرد. ساخت این مرکز می­‌تواند به این فرهنگ‌سازی و گسترش رفتارهایی که ملت کشورمان توفیقات آن را در دوران دفاع مقدس درک کردند، کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: فارغ از این بناها و احداث این مرکز به قصد بهره­‌برداری مردم، در شرایط حاضر خود ما نیز باید پیام شهدا و ایثارگرانی را که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، درک کنیم. پیام شهدا ایستادگی، مقاومت و به کار بردن تمام توان خود برای متنعم کردن مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کلایی خاطر‌نشان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند، مسئولان کشور باید کارآمدی نظام را به عنوان اولویت کشور در عرصه عمل به مردم نشان دهند. تحقق این مهم از مسیر ایستادگی در درون و بیرون می­‌گذرد.

شهردار مشهد ادامه داد: اگر در مسیر خدمت به مردم، نظام بروکراتیک اجازه نمی­‌دهد که گام برداریم، ایستادگی در برابر این نظام، وظیفه مسئولان است. اگر در جاهایی سستی و یا کم کاری باعث می­‌شود تا خدمت­ به مردم کمرنگ شود همه مسئولان وظیفه دارند تا با این سستی مقابله کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در شهری که متعلق به حضرت رضا (ع) است همه مسئولان باید برای نشان دادن کارآمدی نظام به جامعه تلاش کنند، تأکید کرد: باید همه مسئولان در مقابل فشارهای بیرونی و همچنین نظام بروکراتیک و شخص‌محوری که نمی‌خواهد خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر دلیل به مردم ارائه شود، بایستند.

کلایی گفت: خط راهنمای ما در مسیر خدمت به مردم وجود نورانی شهدا است. مسئولان باید سعی کنند با تلاش، ایستادگی و تأکید بر کار درست، تمام توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال، رونق تولید به کار ببندند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار