مسابقات تیراندازی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد

به همت روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مسابقات تیراندازی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ - 03July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مسابقات تیراندازی ویژه اصحاب رسانه ظهر امروز با حضور حدود 20 خبرنگار در میدان تیر تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «مهدی حیدری» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مسابقات در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی سپاه فتح تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه دارد و به صورت اجمالی در فاصله‌های دو ماهه نشست‌های خبری برگزار می‌شود تا خدمات این نهاد برای عموم اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در ادامه این تعاملات امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه با همکاری فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، مسابقات تیراندازی برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری دوره خبرنگاری بحران توسط این معاونت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بر پایه این گزارش، در این دوره از مسابقات «مهدی مرادی» خبرنگار سایت خبری تحلیلی «تابناک» و «اسحاق باقرزاده» خبرنگار خبرگزاری «بسیج» در رده آقایان و «مینو آریانفر» خبرنگار روزنامه «فرصت امروز» و «مریم قربانی» خبرنگار روزنامه «ابتکار جنوب» در رده بانوان مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار