ذوالفقاری: دنیا نباید هزینه منافع برخی قدرت‌های جهانی را بدهد

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مقدماتی «مهاجرت نامنظم و قاچاق انسان» در استانبول گفت: ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق و آذربایجان نباید هزینه منافع برخی قدرت‌های جهانی را بدهند.
کد خبر: ۳۵۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 03July 2019

ذوالفقاری: دنیا نباید هزینه منافع برخی قدرت‌های جهانی را بدهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور امروز در نشست مقدماتی «مهاجرت نامنظم و قاچاق انسان» در استانبول اظهار داشت: ضرورت دارد تا با ایجاد یک کارگروه مشترک در سطح مدیران کل از وزارت کشور ایران، ترکیه،افغانستان،پاکستان، عراق و آذربایجان، پیش نویس همکاری‌ها تهیه و در نشست وزرا نهایی شود.

وی افزود: این همکاری ها زمینه مبارزه با تروریسم، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، کنترل مهاجرت های غیرقانونی، مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین مسئولیت پذیری و حمایت های سیاسی- اقتصادی و فنی جامعه بین‎الملل و به ویژه کشورهای غرب باشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: 6کشوری که در این نشست جمع شده‌اند، هزینه منافع برخی قدرت های جهانی و دیگر کشورها را پرداخت می کنند.

ذوالفقاری اظهار داشت: ما قربانی منافع دیگر کشورها شده ایم بنابراین علاوه بر همکاری های همه جانبه با یکدیگر، ضروری است مسئولیت پذیری سایرکشورها را نیز مطالبه کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار