سردار کارگر انتصاب امیر «آشتیانی» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت

در پی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 04July 2019

سردار کارگر انتصاب امیر «آشتیانی» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی
جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

با اهداء سلام و صلوات بر محمدو آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض این مسئولیت مهم و خطیر، بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی می باشد.

امید است با عنایات الهی در جهت تکمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه نیروهای مسلح موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات شما را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع‌مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار