مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

«حسین نقدی‌پور» به همرزمان شهیدش پیوست

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» از شهادت جانباز 70 درصد «حسین نقدی‌پور» خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 06July 2019

حاج «حسین نقدی پور» به همرزمان شهیدش پیوستحجت الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه، از پیوستن جانباز 70 درصد «حسین نقدی‌پور » به همرزمان شهیدش خبر داد و اظهار داشت: این جانباز شهید در عملیات والفجر 5 در ارتفاعات چنگوله در سال 1362 از ناحیه هر دو پا آسیب دید و به درجه جانبازی 70 درصد نائل آمد.

وی ادامه داد: وی در دوران دفاع مقدس یكی از رزمندگان سپاه اسلام بود و از مرزهای كشورمان در مقابل تهاجم بعثی‌ها دفاع كرد.

عسگری ادامه داد: این جانباز شهید سرانجام پس از 36 سال جمعه شب (14 تیر) به همرزمان شهیدش پیوست و مراسم تشییع پیكرش امروز (شنبه 15 تیر) ساعت 10 در باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: در مراسم تشییع این شهید والامقام كه جمع زیادی از مردم، مسئولان و همرزمان این شهید والامقام حضور داشتند، نماز میت توسط آیت‌الله «حجتی» امام جمعه موقت كرمانشاه اقامه و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

وی یادآور شد: تمامی جانبازان 70 درصد پس از درگذشتشان شهید محسوب می‌شوند و بقیه جانبازان نیز اگر به واسطه درد و رنج حاصل از جانبازی از دنیا بروند نیز شهید هستند در غیر این صورت جانباز متوفی به حساب می‌آیند.

استان كرمانشاه از ابتدای پیروزی انقلاب و بخصوص در دوران دفاع مقدس و پس از آن حدود 10 هزار شهید و 20 هزار جانباز را تقدیم اسلام و انقلاب كرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار