پرواز 30 هزار زائر حج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره)

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: امسال 30 هزار زائر حج تمتع از هشت استان و یک شهرستان از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) به تمتع مشرف خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 08July 2019

پرواز ۳۰ هزار زائر حج از ترمینال سلام فرودگاه امام (ره)به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی رستمی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، صبح امروز (دوشنبه 17 تیر) در مراسم بدرقه اولین کاروان حجاج تمتع 98 در ترمینال «سلام» فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: پروازهای حجاج از امروز آغاز می‌شود و 30 هزار نفر از فرودگاه امام خمینی (ره) از هشت استان تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، لرستان، قزوین، کردستان و شهرستان کاشان از این فرودگاه به تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به وجود هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت‌رسان در حج تمتع امسال گفت: عملیات پروازهای رفت حجاج تا 14 مرداد ادامه دارد و عملیات برگشت از 26 مرداد آغاز شده و تا 17 شهریور ادامه خواهد یافت.

به گفته رستمی، امسال برای اولین بار پروازها همگی از ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) انجام می‌شود که ساخت این ترمینال در یک سال و نیم گذشته سرعت بیشتری یافت تا به پروازهای حج 98 برسد. هواپیمایی ایران ایر نیز علی‌رغم وجود مشکلات توانسته تمام پروازها را مدیریت کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار