برخورد قاطعانه با اخلالگران اقتصادی مطالبه جدی رهبری است

امیر خجسته بهبود شرایط بحرانی اقتصاد کشور را در گرو برخورد جدی مسوولان به ویژه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی دانست و گفت: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از مسوولان برخورد قاطعانه با اخلالگران اقتصادی در چارچوب قانون اساسی کشور است.
کد خبر: ۳۵۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 08July 2019

برخورد قاطعانه با اخلالگران اقتصادی مطالبه جدی رهبری استامیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس اظهار داشت: در شرایط کنونی که خروج آمریکا از توافق برجام و همسو بودن اروپایی‌ها با اهداف این کشور منجر به اعمال تحریم‌های جدید و در نتیجه به چالش کشاندن وضعیت اقتصادی ما منجر شده، سکوت و دست روی دست گذاشتن مسوولان و عدم تلاش برای مقابله با فعالیت‌های دشمنان مسیر تحقق آن‌ها را هموار میکند.

وی در ادامه با اشاره به برخی مسوولان که تعامل با آمریکا را راهگشای تمام مشکلات و نابسامانی‌های کنونی کشور می‌دانند، گفت: برخی مسوولان سر سفره انقلاب نشسته، اما سنگ دشمنان نظام و انقلاب را به سینه می‌زنند؛ اگر مذاکره و تعامل با آمریکایی‌ها اثر بخش بود، ما در برجام نتیجه آن را مشاهده می‌کردیم. نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها این موضوع مهم را برای برخی به اثبات نرساند که آن‌ها به هیچ وجه به گفته‌های خود متعهد نیستند؟!

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس شورای اسلامی عمده دلیل بروز و ظهور مشکلات اقتصادی کشور را در رانت و برهم زدن نظم بازار‌های داخلی توسط اخلالگران اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر در مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم و اراده جدی میان تمام مسوولان در نهاد‌های مختلف کشور شود، قطعا وضعیت کنونی کشور بهبود پیدا می‌کند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه باید به نگرانی‌های مردم در خصوص التهاب بازار‌های داخلی خاتمه دهیم، گفت: مردم از ما نمیخواهد که نام مفسدان اقتصادی همان کسانی من وضعیت معیشتی آن‌ها را به خطر انداخته‌اند، به صورت مخفف در رسانه‌ها ذکر شود؛ امروز برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی در ملاء عام تسکین دهنده درد‌های مردم است.

خجسته با توجه به اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی در هر سطح باید از وظایف اصلی قوه قضائیه باشد، تصریح کرد: برخورد جدی و قاطعانه با اخلالگران و مفاسد اقتصادی در چارچوب قانون اساسی یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از قوای سه گانه است که باید بیش از هر زمان دیگری در این خصوص اقدامات اثربخشی از سوی مسوولان صورت گیرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار