همکاری بسیج و نیروی انتظامی برای تامین امنیت زلزله‌زدگان مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به خدمات نیرو‌های بسیج به آسیب‌دیدگان از زلزله گفت: نیرو‌های بسیجی شهرستان مسجدسلیمان در گشت‌زنی به خوبی با نیروی انتظامی همکاری کردند و در طول شب برای آرامش مردم گشت‌هایی را تشکیل دادند.
کد خبر: ۳۵۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ - 09July 2019

همکاری بسیج و نیروی انتظامی برای تامین امنیت زلزله‌زدگان مسجدسلیمانبه گزارش گروه خبار داخلی دفاع‌پرس، علی حسینی فرمانده انتظامی مسجد سلیمان عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مناطق زلزله‌زده شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: پس از زمین لرزه دیروز در شهرستان مسجدسلیمان تشخیص مسئولان این بود که مردم برای حفظ امنیت در صورت ادامه زمین لرزه‌ها شب را بیرون از منازل سپری کنند.

وی افزود: با آموزش همگانی که توسط مدیریت بحران شهرستان صورت گرفت، سبب شد که مردم شب را در بیرون از منازل خود سپری کنند، که نیروی انتظامی توانست امنیت مردم را به خوبی تأمین کند.

وی با اشاره به خدمات نیرو‌های بسیج بیان کرد: نیرو‌های بسیجی شهرستان مسجدسلیمان در گشت زنی به خوبی با نیروی انتظامی همکاری کردند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: باوجود اینکه تجهیزات مربوط به دوربین‌های مداربسته برای مسجدسلیمان تهیه‌شده، اما هنوز این امکانات نصب نشده و برای ارتقا امنیت نیازمند اقدام و گسترش امکانات هستیم.

وی افزود: تمامی اماکنی که آسیب دیدند به ویژه اماکن مالی، تجاری و محور اصلی شهر پوشش انتظامی داده شد تا مردم با آرامش به فکر خانواده خود باشند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در خصوص تماس‌های مردم با سامانه ۱۱۰ عنوان کرد: از طریق سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی حدود ۲۰ مورد تماس داشتیم که نیرو‌های ما سریعاً به محل اعزام و مشغول امدادرسانی شدند.

مدیر آتش نشانی مسجدسلیمان نیز در همین برنامه با تاکید بر آماده باش ۱۰۰ درصدی نیرو‌های امدادی شهرستان گفت: آماده خدمات رسانی به مردم هستیم و تمامی مناطق آسیب دیده زیر پوشش خدمات آتش نشانی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار