استاندار قم:

مسئولان در قبال عدم همکاری با سپاه و بسیج باید پاسخگو باشند

استاندار قم گفت: مسئولان استانی باید در عرصه اقتصاد مقاومتی همکاری مناسبی با بسیج و سپاه داشته باشند و اگر فردی در این عرصه همکاری نکند باید در روز قیامت پاسخگوی عمل خود باشد.
کد خبر: ۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 03December 2014

مسئولان در قبال عدم همکاری با سپاه و بسیج باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجتالاسلام محمدصادق صالحیمنش، استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که پیش از ظهر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی در عرصههای مختلف پیشرو بوده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) ابراز کرد: امام خمینی(ره) با نگاه به اهداف مورد نظر دین مبین اسلام، حکومت اسلامی را بنا کردند و رهبر انقلاب اسلامی نیز امروزه با پیروی از اهداف ایشان به راه انقلاب ادامه میدهند.

مقام عالی دولت در استان قم خدمت در شهر قم را افتخاری برای مسئولان این شهر دانست و تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی به معنای بسیجی زندگی کردن است که ائمه اطهار(ع) و اولیا دینی نیز به این سبک زندگی میکردند.

صالحیمنش با اشاره به فعالیتهای بسیج و سپاه در عرصه اقتصادی گفت: اینکه این ظرفیت امروزه در عرصه اقتصادی ورود پیدا کرده، نشان دهنده موقعیت شناسی این قشر فهمیده است.

وی ادامه داد: امروزه نبرد اصلی در عرصه اقتصاد است که نیروهای دشمن از این نبرد استفادههای بسیاری کرده است.

صالحیمنش با اشاره به اینکه رسالت دولت اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، ابراز کرد: رهبری نیز اقتصاد مقاومتی را یکی از وظایف دولت تدبیر و امید برشمردهاند.

این مقام مسئول از فعالیت کارگروههای آموزش و پژوهش، اقتصاد و صنعت، بهداشت و درمان و کشاورزی و آب یاد کرد و اذعان داشت: حضور نمایندگان سپاه و بسیج در این کارگروهها پر رنگتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی باید در عرصه اقتصاد مقاومتی همکاری مناسبی با بسیج و سپاه داشته باشند و اگر فردی در این عرصه همکاری نکند باید در روز قیامت پاسخگوی عمل خود باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار