امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

سرلشکر «باقری» با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث این مرکز قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ - 13July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به منظور بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان رضوی به این استان سفر کرده است، امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص عملیات اجرایی احداث این مرکز قرار گرفت.

وی در این بازدید اظهار داشت: خدا را شکر احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی، توسط مسئولین استانی به صورت جدی برای به نتیجه رسیدن بهتر پیگیری می­‌شود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه پارک کوهسنگی پذیرای جمع زیادی از زائرین داخلی و خارجی و همچنین مجاورین بارگاه منور رضوی است، گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این مکان می‌تواند بستر مناسبی برای معرفی و انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس باشد.

«سرداریوسفعلی­‌زاده» در این بازدید گزارشی از پیشرفت عمرانی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و ارائه کرد. 

همچنین «محمدرضا کلایی» شهردار مشهد نیز در این دیدار پرداختن به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به عنوان یک پروژه ملی، توجه همزمان و کافی به طراحی فرهنگی و هنری محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس و همچنین ایجاد پیوستگی بین بناها و عناصر موجود در حوزه دفاع مقدس را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها