عضو حماس:

جنگ 33 روزه تصور ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیستی را لگدکوب کرد

یکی از اعضای ارشد حماس سیزدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی را به لبنان تبریک گفت و آن را «درس بسیار مهم» برای تل‌آویو توصیف کرد.
کد خبر: ۳۵۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ - 15July 2019

جنگ 33 روزه تصور ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیستی را لگدکوب کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «صلاح البردویل» از اعضای ارشد حماس سیزدهمین سالگرد جنگ 33 روزه (12 ژوئیه تا 14 آگوست 2006) و پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی را به ملت و دولت لبنان و حزب‌الله تبریک گفت.

وی به وبگاه لبنانی «العهد» گفت: [نبرد] سال 2006 نبردی قطعی برای رژیم صهیونیستی بود و این رژیم درسی منحصر به فرد گرفت، زمانی که مقاومت با تمام قدرت در برابر ارتش صهیونیستی مقابله کرد و این دشمن را مجبور به اعتراف به قدرت مقاومت کرد.

البردویل تأکید کرد: مقاومت لبنان «قدرتمند» از این نبرد خارج شد و به رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان داد که شکست دادن این رژیم ممکن است. علی‌رغم تمام قدرت و تصویری که ارتش رژیم صهیونیستی از خود به نمایش گذاشته بود، پس از این مشخص شد که تصوری توهمی و کاذب بوده که زیر پای رزمندگان مقاومت لگدکوب شد و در مقابله مقاومت در نوار غزه نیز تأثیرگذار بود.

این عضو حماس ادامه داد: هر زمانی رژیم اشغالگر تلاش می‌کند هیبت مقاومت را در هم بشکند، خود را در برابر مقاومتی سخت‌تر، با تجربه‌تر و با سلاح‌های پیشرفته‌تر می‌بیند.

البردویل تصریح کرد: مقاومت در نوار غزه همواره دنبال نمونه‌ای مقاوم بوده که قادر به شکستن ابهت رژیم اشغالگر باشد و اختلافاتی که امروز داخل بافت سیاسی رژیم صهیونیستی دیده می‌شود به دلیل درس‌هایی بوده مقاومت در هر نبردی به این رژیم داده است.

وی در پایان گفت: ائتلاف مقاومت و به شکل کلی جریان مقاومت در منطقه عربی، بخشی مهم از اتفاقات غزه و لبنان است و قدرت بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر ایجاد کرده است.

دو تن از مقامات حزب‌الله نیز یکشنبه (دیروز) اعلام کردند: مقاومت لبنان، با جنگ 33 روزه، مقابل رژیم صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرد و اکنون سیزده سال است که لبنان دارای ثبات است.

در همین راستا «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله جمعه شب هفته گذشته در مصاحبه با شبکه خبری المنار درباره تحولات لبنان و منطقه از جمله سالگرد جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

وی گفت: تمام دستاوردهای جنگ 33 روزه نه‌تنها همچنان پابرجاست، بلکه تثبیت شده و شاهد یکی از نتایج این معادله در لبنان هستیم که 13 سال است این کشور در امنیت قرار دارد که هیچ کسی آن را به لبنان نداده بود. امنیتی که در لبنان وجود دارد را خود لبنانی‌ها ایجاد کردند و مهم‌ترین عنوان امروز توازن بازدارندگی میان لبنان و رژیم صهیونیستی و به صورت مشخص میان مقاومت ملت و اسرائیل بوده که خود را قدرتی بزرگ می‌داند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار