مستند «آمریکا پیش از کلمب»

برای آنان که تاریخ آمریکا را پس از کلمب روایت می کنند

« آمریکا پیش از کلمب » محصول 2009 است و به کارگردانی کریستینا تیربی ساخته شده است. شاید بسیاری از مردم فکر کنند قاره امریکا قبل از کشف منطقه ای متروک بوده و تنها چند روستای کوچک در آن وجود داشته است.
کد خبر: ۳۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶ - 03December 2014

برای آنان که تاریخ آمریکا را پس از کلمب روایت می کنند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس « آنسو» به پخش و بررسی بهترین های سینمای مستند جهان اختصاص دارد و در هر قسمت یکی از آثار برتر سینمای مستند جهان را با حضور کارشناسان خبره، پخش و سپس نقد و بررسی می کند.

در قسمت اول نیز که جمعه 14 آذر ماه ، ساعت 20 و به مدت 120 دقیقه روی آنتن می رود مستند «آمریکا پیش از کلمب » را پخش و نقد می کند.

« آمریکا پیش از کلمب » محصول 2009 است و به کارگردانی کریستینا تیربی ساخته شده است. شاید بسیاری از مردم فکر کنند قاره امریکا قبل از کشف منطقه ای متروک بوده و تنها چند روستای کوچک در آن وجود داشته و مردم کمی در آن زندگی می کردند و در کنار طبیعت وحشی امریکا ساکن بودند اما دانشمندان به نتیجه دیگری نرسیده اند. دانشمندان به این فکر می کنند که در قاره ی امریکا قبل از کشف آن ، میلیون ها انسان زندگی می کردند و در آنجا شهر هایی ساخته اند و امکاناتی را ابداع کرده اند که در اروپا موجود بود. این مستند حاوی گذشته ی قاره امریکا قبل از کشف می باشد.

گفتنی است این مستند پس از پخش با حضور دکتر حسین آخانی نقد و بررسی می شود.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار