مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران:

زمینه‌­های نابودی رژیم صهیونیستی فراهم شده است

سردار «علی خلیل‌­آبادی» گفت: امروز جهان اسلام با بهره‌­گیری از مؤلفه­‌های اقتدار جمهوری اسلامی زمینه­‌های­ نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم آورده است.
کد خبر: ۳۵۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ - 17July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، گردهمایی رزمندگان گردان امام سجاد (ع) لشکر ویژه شهدا با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی خلیل­‌آبادی» مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران در مسجد ابوالفضلی مشهد برگزار شد.

سردار خلیل­‌آبادی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای لشکر ویژه شهدا اظهار داشت: گردان امام سجاد (ع) یکی از گردان­‌های موفق لشکر ویژه شهدا بود که با فرماندهی این گردان توسط سردار شهید «اسدالله کشمیری»، شاهد حماسه‌ آفرین‌­های گردان امام سجاد (ع) در دفاع مقدس بودیم.  

وی گفت: برگزاری نشست‌­های مختلف با حضور رزمندگان تا برآورده شدن آرزوی پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس که رهبر معظم انقلاب اسلامی بشارت آن را داده‌­اند یعنی نابودی رژیم جعلی «اسرائیل» باید استمرار داشته باشد.

مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سازش را جایز نمی‌دانند تأکید کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی که بخشی از آن حاصل فشارهای دنیای استکبار بر ملت ایران است امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: شهدا آرزو داشتند تا انقلاب اسلامی در مقابل زیاده­‌خواهی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا بایستد که این آرزو تحقق پیدا کرده است. امروز علاوه بر ایستادگی ملت ایران در برابر سیاست­‌های دولتمردان ایالات متحده آمریکا، مردم مظلوم منطقه و جهان اسلام نیز در برابر نظام سلطه مقاومت می­‌کنند و الحمدلله به موفقیت­‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌­اند.

خلیل­‌آبادی تصریح کرد: استکبار برای مقابله با حرکت‌­های اصیل اسلامی در جهان اسلام، اسرائیل را در منطقه بوجود آورد. همچنین به دنبال محدود کردن قدرت جبهه مقاومت بود که با وحدت مسلمانان در اقصی نقاط جهان و ایستادگی در برابر جریان تکفیری و دفع شر داعش این توطئه دشمن نیز نقش بر آب شد.

مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان متذکر شد: امروز جهان اسلام با بهره­‌گیری از مؤلفه‌­های اقتدار جمهوری اسلامی زمینه­‌های­ نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد را فراهم آورده است. مؤمنینی که ایمان و تقوا را سرلوحه کارهای فردی و اجتماعی خود قرار می­‌دهند باید با کسب آمادگی، عمل و موضع‌­گیری به موقع در تحقق این مهم تلاش کنند.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار