نظری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دولت و مجلس در عرصه جوان‌گرایی اقدام مثبتی انجام نداده‌اند/ پیشرفت‌های امروز کشور نشان‌دهنده اعتماد به جوانان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشرفت‌های علمی کشور را نشان‌دهنده اعتماد به جوانان دانست و گفت: متأسفانه دولت و مجلس در عرصه جوان‌گرایی اقدام مثبتی انجام نداده‌اند.
کد خبر: ۳۵۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴ - 27July 2019

متاسفانه امروز دولت و مجلس در عرصه جوانگرایی ورود لازم را نداشتند/ پیشرفت‌های نظامی، علمی و هسته‌ای نشان اعتماد به جوانان است«حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه هرجا به جوانان اعتماد شده است، توانستیم پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم، اظهار داشت: توفیقات دفاع مقدس و پیشرفت‌های نظامی و علمی امروز کشور در عرصه‌های مختلف نشان‌دهنده اعتماد به جوانان است.

وی با بیان اینکه کسانی که اصلاح مصوبه مجلس مبنی بر عدم به‌کارگیری بازنشستگان را اجرایی نکردند، باید پاسخگوی جوانان باشند، گفت: مانع شدن به معنای این نیست که برای حضور جوانان در عرصه انتخابی یا انتصابی، ممنوعیت ایجاد کنند؛ بلکه گاهی اگر حمایت هم صورت نگیرد، باید پاسخگو باشند.

نظری گفت: به دلیل اینکه جوانان نتوانسته‌اند در سال‌های گذشته در پست‌های میانی و پایینی قرار بگیرند، وقتی با کسانی که سابقه بیشتری دارند، مقایسه می‌شوند، کنار گذاشته می‌شوند و حل این مشکل، نیازمند این است که تبعیض مثبتی برای جوانان لحاظ شود و از طریق، جوانان در بعضی از پست‌ها مشغول فعالیت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما امیدوار بودیم که این مصوبه مجلس راهگشایی برای به‌کارگیری جوانان در عرصه‌های مختلف باشد، گفت: با وجود وعده‌هایی که دولت و مجلس داده بودند، امیدواریم این اراده جدی را از آن‌ها ببینیم.

وی ادامه داد: متأسفانه دولت و مجلس در عرصه جوان‌گرایی اقدام مثبتی انجام نداده‌اند و نتوانستند موافق باشند.

نظری خاطرنشان کرد: ما در هر مقطع، زمان و شرایطی که به جوانان اعتماد کردیم، نه‌تنها شکست نخوردیم، بلکه بهترین پاسخ را دریافت کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید این موضوع را بپذیریم که آینده کشور به دست جوانان رقم خواهد خورد. ما نیازمند مدیران توانمند هستیم و اگر امروز اقدام نکنیم، قطعاً نمی‌توانیم آینده خوبی را متصور باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار